vrijdag 15 juni 2018

Cas on Friday #135 Tic Tac Toe


Goeiemorgen!

Wij zijn weer zover, met een nieuwe challenge bij Cas on Friday! Eentje met veel mogelijkheden, want de opdracht is: Tic-Tac-Toe. In feite mag je dus zelf kiezen wat je wil doen...ik heb de combinatie Pink-Cute-Square gekozen.

Mijn kaartje is al beland bij Jet, mijn mentorleerling. Ze is gek op roze, dus vandaar dat ik een kaartje heb gemaakt met lekker veel "pink". En ze was er blij mee!

Doe je mee? Neem even een kijkje op het blog, er zijn genoeg leuke variaties!

Gezellige vrijdag!


9 opmerkingen:

  1. Pink-Cute-Square: heel mooie keuze. Super uitgewerkt ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een kaartje voor Jet! Lekker vrolijk en lekker roze :-) Superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel leuk kaartje, lekker dat knal rose!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Mariken....en je hebt er al iemand blij mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje voor Jet! En een leuke challenge hebben jullie bedacht. Mooie bingokaart. Ik ga mijn best doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf kaartje Mariken!
    Cute + pink = een goeie combinatie :)

    BeantwoordenVerwijderen