zondag 6 mei 2018

You are fin-tastic!


Een zomers kaartje voor vandaag, wat past bij deze stralende dag! Genieten jullie ook zo van dit weer? Het houdt in dat ik niet te vinden ben in mijn knutselkamertje, maar veel buiten. Ook het bloggen schiet er dus een beetje bij in. Nu wel ff, lekker buiten aan de latte, gezellig even een rondje maken en kijken bij jullie.

Gisteren kwamen Lot en Mike even wat drinken en bleven hangen. De bbq aangestoken en met zijn vieren gegeten. Leuk was dat! En eergisteren bleven Maaike, Chris en de kleintjes eten en hebben we eigengemaakte pizza gebakken op de Kamado. Britt heeft geholpen, met haar nieuwe koksschortje aan.

Morgen ben ik lekker nog een dag vrij, Lot en Moos komen ‘chillen’ bij ons. Dat is, als je een fijne tuin hebt, Lot, Mike en Moosje wonen op een appartement. Helemaal prima, maar met dit weer is een tuin toch wel heerlijk buiten, ook voor de honden...

Geniet van deze mooie lenteavond en tot gauw!


8 opmerkingen:

  1. Inderdaad heerlijk genieten zo een weekend als dit! Knutselen doe ik in de ochtend zodat ik daarna lekker de tuin in kan. Je kaartje is prachtig, ik vind dit zo een leuke set! Ben dol op alles wat met water en visjes te maken heeft, vooral als het zo warm is. Je achtergrondje is ook al zo heerlijk verfrissend! Fijne dag morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Mariken,
    Oh zo heerlijk!! Ik was ook vooral in de tuin gisteren. Eerst wat zonnestralen gepakt en later de schaduw opgezocht. Met een goed boek en water houd ik dat heel lang vol. Maar vandaag wordt het 27 graden en ik ben bang dat ik dan toch ook wel even de verkoeling van binnen ga zoeken. Wij hebben in de zomer en heel koel huis, zo fijn!
    Maar eerst slapen tot een uur of 12, als dat lukt.
    Je kaartje is super, je verkoelt er bijna meteen door! Hihihi....
    Groetjes en een fijne dag met Lot en Moosje en Guusje natuurlijk....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt weer een lekker weekend achter de rug zo te lezen. Gezellig hoor. En dan vandaag Lot en Moos weer, dus weer genieten!
    Je kaartje is erg leuk en verfrissend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, een tuin is heerlijk. De honden genieten hier ook zo en vinden het fijn dat de deur open staat, zodat ze gewoon in en uit kunnen lopen.
    Je kaartje is weer mooi, gaaf die achtergrond!
    Geniet van je vrije dag! (jij dus ook maar 2 werkdagen deze week ;), fijn!)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hel mooi kaartje is dit Mariken...leuk die frisse kleurtjes...je zal vast genoten hebben van je vrije dag met dit heerlijke weer...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen