woensdag 25 april 2018

Kleurenkaartenteam mosterdgeel-donkergrijs


Ha, deze keer ben ik er bij! Niet vergeten deze keer om voor het KKT wat te maken.
Twee vliegen in één klap...Thom en Larissa hadden weer een kraamcadeautje nodig. En Thom is fervent aanhanger van mijn rammelaars. Pinguïn in grijs en geel, en daarbij heb ik een passend kaartje gemaakt. Rond, ik hou ervan en het heeft iets liefs. Zó leuk om te doen allemaal.
Het is dat ik vakantie had, want qua planning kan Thom er wat van. Meestal moet het snel af zijn. Nu heb ik lekker een middagje zitten haken, eerst binnen en daarna kwam het zonnetje, dus gauw naar buiten. Begin van de avond was Pinkie klaar en kan ie naar zijn nieuwe baasje, kleine Jip.




                      Dit is de achterkant van het kaartje, met nog wat ruimte eronder om te schrijven...


                                                                    Hier alles ingepakt...


En, wat hebben jullie gemaakt?Ik ben benieuwd en kom gauw kijken! En natuurlijk dank je wel weer voor de reacties, ik vind dat zo leuk!! Gezellige dag! X

28 opmerkingen:

  1. Zelfs je knuffelrammelaar in de kleuren van het KKT! Schitterende creaties!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een scheetje ! zeker helemaal leuk en lief kaartje is het geworden
    dank je wel om weer deel te nemen met het kleurenkaartenteam ! Zonder deelnemers lukt het niet hé ? =) Super !
    Nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leukerd, mooie kleurencombi! Zie dat ik nog wat meer gemist heb je was weer een lekkere bezig bij mooi hoor!

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke combinatie, zo kun je mooi je 2 hobby's combineren! Erg tof die rammelaar en bijpassend kaartje in de gevraagde kleurtjes.
    Al 2 mooie dagen gehad hier in het zuiden, nu is het wat somber en grijs, maar er is hoop op een zonnetje....
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Mariken,je bent de tweede in twee dagen bij wie ik lees dat de kinderen op heel korte termijn iets vragen te maken en dan die van mijzelf er nog bij...dat maakt drie. Hihi, zal aan de tijd liggen: alles gaat en moet snel. Fijn dat je vakantie hebt en dus heerlijk kon zitten haken. Het ziet er weer zo tof uit. Enig die rammelaar en het kaartje dat er zo perfect bij past.
    Als het goed is heb je vandaag je sauna dag. Geniet er van !
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo cute, deze zijn echt schitterend
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben blij dat dat het bij Martina om de kaartjes gaat, want haken? Nee aan mij niet besteed. Een geweldig leuke en vrolijke combinatie heb je gemaakt, gezellig zo in het rond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, die Thom: een echte man ;) En hij krijgt het voor elkaar: moeder Mariken heeft het voor hem gefikst. Daar heb je moeders voor! Het rammelaartje is echt een liefje. En je kaart past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben weer onder de indruk hoor, zowel kaart als gehaakte pinguin in gevraagde kleuren. Ik kan me voorstellen dat Thom aanhanger is van je rammelaars. Echt te gek!!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooohhhh dat heb je knap gedaan met deze KKT kleurtjes Mariken....zo gaaf die rammelaar en het prachtige bijpassende kaartje ...SUPER!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die rammelaar is echt helemaal schattig! En de kaart natuurlijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je dat weer schattig gemaakt en met het ronde kaartje erbij een prachtig geheel Mariken!
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart heb je gemaakt bij je schitterende rammelaar, echt helemaal top! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel schattig Mariken. Tof gedaan zo in de KKT kleurtjes.
    Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk kaartje en geweldige rammelaar! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gaaf cadeau, Mariken! Die rammelaar is super en dan zo'n mooi bijpassend kaartje erbij. Heel erg leuk!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat leuk gedaan!! En die pinquin past er zo goed bij qua kleuren! Erg leuk hoor! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooohhh wat een toffe combinaties heb je weer gemaakt, wat ben jij toch creatief. En dat haken, super, ik deed het ook vroeger, wat is dit mooi. Wat een lief gebaar om dit op deze manier te doen.
    Lieve groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wie is er nu geen fervent aanhanger van jou rammelaars?!! Ze zijn geweldig! Dit is weer zo een lief kraamcadeautje, en het kaartje past er perfect bij! Echt superleuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie kaart, de rammelaar past er perfect bij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super schattig kaartje! Leuk ook in het rond!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die kinders toch.... maar ze boffen met die creatieve mama' s. Hier gaat het ook vaak zo. Je haakwerkje en kaartje zijn mega lief! Super gewerkt Mariken, maar in de vakantie lijkt me dat geen straf ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is me gisteren niet gelukt om langs te komen. Ik vind je kaartje zeker geslaagd. leuk idee om als geboortegeschenk een rammelaar te haken in de gevraagde kleuren.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super geheel is het geworden!! Ik snap jouw zoon wel. Met zo'n kadootje kan hij aan komen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  25. sooo cute ! Past perfect bij elkaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah ja, de rammelaar is voor het kkt. & jij bent gewoon zo snel, we hebben het volgende week pas nodig.
    Hij is echt heel leuk geworden, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. WoW wat leuk zeg en een bijpassende rammelaar hartstikke gaaf. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen