donderdag 5 april 2018

Groetjes!


Hey, hoi!

Ik zit weer in de schilderijtjes-modus. Zoals ik gisteren al vertelde, kleuren en knippen op de bank, en daarna komt de rest...en dat is dan zo gefixed. Als ik het druk heb op mijn werk, is er weinig ruimte voor verse ideeën, zo’n kaartje is ideaal en lekker ontspannend.

Morgen mijn laatste bezoekje aan een basisschool, daarna nog verslagen maken en dan is ook dit extra klusje klaar. De kinderen uit mijn mentorklas hebben een stagedag achter de rug, ook met hen moeten daarover loopbaan-orientatie gesprekken gevoerd worden. Dat gaat ook allemaal tussen en tijdens de lessen door, en dat maakt de dagen erg vol. Ik hou van dingen afwerken en klaar hebben, dus dit is bijna achter de rug. Daarna wordt het weer wat rustiger, fijn!


12 opmerkingen:

  1. Prachtig tafereeltje!
    Klinkt druk maar vast ook boeiend om met deze jongeren op weg te gaan!
    Fijne donderdag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk toch als je na zo'n drukke dag je je hoofd op deze manier leeg kunt maken? Heel gaaf 'schilderijtje' heb je gemaakt.
    Fijne (drukke) werkdag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hebben we toch een leuke hobby.....ontspanning na de inspanning op school.
    Je kaartje ziet er weer gaaf uit Mariken.
    Groetjes en een fijne werkdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey Mariken,

    een heel gaaf landschapje heb je gemaakt!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En weer zo een leukerd! Wat zijn dit toch gave stempeltjes. Ik vind het knap dat jij na zo een drukke dag de energie hiervoor nog weet te vinden. Je noemt ze simpel maar ik vind je kaartjes echt superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldig leuk kaartje Mariken...het leuke stempeltje heb je prachtig ingekleurd...
    ook jij heel erg bedankt voor je lieve kaartje...zo attent en lief van je, Ik waardeer dat heel erg en put er ook veel moed uit...

    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Al heb je het dan druk, ik vind het een schitterend kaartje geworden.Mooi ingekleurd en met deze inlijsting kan het niet stuk hé, echt een schilderijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat herken ik wel, dan zit je hoofd te voel, maar dit is zeker erg leuk en ziet er gaaf uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie schilderijtjes maak je! Heerlijk om na alle drukke werkzaamheden dan toch lekker te kunnen ontspannen.
    Eigenlijk raar he dat er in het onderwijs zo veel even tussendoor moet......
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje weer, inderdaad net een schilderijtje!
    Tja, drukke tijden....vandaag om 14.10 uur mijn eerste pauze gehad...
    daarna nog 2 uur les en hop naar een warme overdracht... Gelukkig is het bijna weekend met lekker weer!! :)
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw schilderijtjes zijn altijd hartstikke leuk, blijf dus vooral lekker in deze modus :-) Deze beer is ook weer enig. En die bloemen... gaaf! Hoop extra klusjes de laatste tijd, heerlijk als dat straks klaar is. Dat scheelt weer. Toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een tof kaartje heb je gemaakt, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen