woensdag 21 maart 2018

Woohoo!


Nog een monsterlijk kaartje voor een jarige mentorleerling. Na anderhalf jaar weet ik nu wat de boys echt leuk vinden...dit dus!

Net heb ik even bij Ellen gekeken en alle reacties gelezen over de uitzending van DWDD. Heel erg leuk! En inderdaad, ook ik was zo verbaasd dat veel mensen die ons nog nooit gezien hebben, ons herkennen uit het publiek. Zó grappig vind ik dat!

Gisteren een toffe en hele volle dag gehad. Met drie klassen naar het Rijksmuseum, erg gezellig, maar ook intensief. ‘s Avonds naar de tekenles “Just drawing” van Karlijn van de Wier. Ontzettend gaaf, ik heb een hele harde strijd geleverd met het tekenen van mijn sleutelbos, wow, wat is dat moeilijk zeg. Tegelijk een hele inspirerende en motiverende avond! Reden om hard te gaan oefenen.


17 opmerkingen:

  1. Gaaf deze monsters !
    Mijn kleinzoon is er ook gek op !
    Ik heb jullie helaas niet herkend !
    Wel met bril o zitten speuren....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf kaartje, lekker stoer!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja.....jullie hebben wel een leuke avond gehad geloof ik....heb het nog niet gezien.....maar ga terug kijken.
    Je hebt een leuke stoere kaart gemaakt voor je leerling.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze grappig deze monstertjes! Prachtig achtergrondje en het grote 'Whoohoo' vind ik ook heel gaaf, is het een stempel of een stans? Ik schreef het net al bij Ellen; Jullie zijn nu officieel de blogland BNers!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is inderdaad geweldig! Perfect voor tienerboys!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuk kaartje is het zo geworden ! zal zeker met veel enthousiasme onthaald worden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk, deze monstertjeskaart. Ik snap wel dat jongens vooral dit leuk vinden. De soep was verrukkelijk! Gelukkig nog een boel over voor morgen en overmorgen, jammie!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaart, ik geloof graag dat de jongens deze leuk vinden. Wat een bijzondere ervaring om bij DWDD te zijn en dan ook nog herkend worden, grappig. Heel erg schattig kaartje voor bij de paaseitjes. Fijn dat de uitslagen bij de cardioloog goed waren, altijd spannend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe monsters. Daar kun je inderdaad wel mee aankomen bij puberjongens.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog meer monsters, leuk! Dit is echt een gaaf jongenskaartje. Stoeien met je sleutelbos, dapper. Resultaat wordt vast heel mooi. Na twee avonden op pad, vanavond lekker thuis. Geniet ervan xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie achtergrond, gave tekst en leuke monsters! Erg leuk deze kaart. Dat vinden je leerlingen vast ook :-) Heb weer van alles gemist zo te lezen, jullie DWDD bezoekje bijvoorbeeld, wat leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke monster kaart, alleen zijn de monsters nu wel erg grappig ;)
    Nog even uitzending gemist gekeken, was vast een mooie discussie avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Onwis leuk dit monsterkaartje!
    Ja, zag het op FB, leuk zo'n uitstapje! ik ben er nog nooit geweest, moet ik toch ook eens naartoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So much fun, Mariken ... what a delicious colour combo ... and such a great sense of energy about these cute monsters! Anita :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. de monstertjes zijn echt geweldig !

    BeantwoordenVerwijderen