zondag 18 maart 2018

Winter Scrap Swap #5

Hey, goeiemorgen!

Vandaag zijn we toe aan de allerlaatste Winter Scrap Swap, het zit erop voor Ellen en mij. Voor deze winter dan, want ik ben al volop aan het "broeden" op het Spring Scrap Swap pakket. Uiteraard gaan we door met swappen! Natuurlijk ben ik nieuwsgierig wat Ellen deze laatste keer verzonnen heeft.

Deze keer mag alles, binnen natuurlijk de voorwaarden die gesteld zijn, tenminste één stempel gebruiken uit het leuke Concord&9th pakket. Geen probleem ik ben flink tekeer gegaan met allerlei spullen...stempels en stans. Het grappige is dat ik met dit soort stempels altijd even moet loskomen, je kunt er zoveel mee en dan is het zó gaaf om te doen.

Bovenstaand kaartje is de "hoofdkaart", en hieronder zie je de verwerking van de restjes.


                                                     Tot slot: alles bij elkaar op de foto!!




Het was weer een geweldig Winter pakket Ellen, ik ben er blij mee en ga deze spullen nog vaak gebruiken!



12 opmerkingen:

  1. Het is een winterswap maar in hele vrolijke lente kleurtjes.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je weer gemaakt! Roze en zwart blijf ik een mooie combi vinden. Ik ben benieuwd wat je voor spulletjes in het nieuwe pakket gaat bedenken. Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met het winterse pakket heb jij al een echt lentekaartje gemaakt. Heel vrolijk allemaal.
    Fijne zondag!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Onderweg naar Zwolle mooi even de tijd om bij jou te kijken. Echt een vrolijk winterkaartje! Past perfect bij vandaag: zon en kou. Gaaf zoals je ook de ‘restjes’ gebruikt hebt. Mijn winter zit erop, ben heel benieuwd wat jouw lente gaat brengen ;-) Ik heb er alvast heel veel zin in. Fijne zondag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik word helemaal vrolijk van je kaartjes. Dat zwart erbij maakt het echt af.
    Op naar de lente, ben nu al benieuwd wat je er in gaat stoppen in het pakket en wat jullie er mee gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaarten Mariken, ik krijg er lentekriebels van.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met het winterpakket toch een kleurrijk lente trio gemaakt, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee superleuke kaartjes Mariken! Fijn om zo geïnspireerd te raken, je ziet goed dat je lekker in de flow zat. Fijn dat het met Hans bij de controle allemaal okay was. Hopelijk wordt zijn conditie nu ook weer wat beter.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Halo Mariken,
    Prachtige kaartjes heb je gemaakt!
    Ik keek nog even rond op je blog en zag dat ik heel veel moois heb gemist tijdens mijn afwezigheid!
    En jullie worden ook weer opa en oma las ik ergens......gefeliciteerd....wat gaaf!
    Bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf, zeg! Mooie kleurtjes, stiekem toch voorjaarsachtig ;) Leuke resultaten.
    Fijne avond nog!
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zon leuk en vrolijk deze kaarten, en gelijk de restjes verwerkt... zou ik ook beter ineens doen zo gaat er niets verloren.

    BeantwoordenVerwijderen