woensdag 28 maart 2018

Easter Parade


Hey, goeiemorgen,

Om te beginnen, ik ben helemaal vergeten om een kaartje te maken voor het KKT. Vandaag gaat het niet meer lukken, dus helaas sla ik een keer over...

Het weer is er even niet naar, maar op dit kaartje voor mijn nicht Lieke is het volop lente. Overmorgen ben ik vrij, en gaan mijn broer en ik naar Schoorl. Morgen krijgt Loet de sleutel van haar nieuwe huis. En vrijdag gaan Ivo en ik onze handen uit de mouwen steken.
Voor Lieke neem ik een doosje Tony Chocolonely paaseitjes mee, met uiteraard een postje erbij. Gewoon...voor de gezelligheid en voor Pasen.

Mijn warme overdrachten gaan goed...hihi, er kwamen (logisch) vragen, wat is dat? Vanuit school gaan er een aantal docenten naar de basisschool toe, om de nieuwe leerlingen te bespreken. We hebben best veel leerlingen waarmee iets speciaals aan de hand is. Persoonlijk bespreken is vaak veel plezieriger dan alles vanaf een verslag.


Vanmiddag komen Wout en Nyn, bijkletsen en eten. En Even naar het dorp, waar ze een toffe mannenkledingzaak hebben. Wout heeft nog een cadeautje tegoed voor zijn verjaardag, en hij wilde graag shoppen met zijn moeder. Dat shoppen is één zaak...naar binnen, passen, kopen en klaar. Wat een gemak hè!?

19 opmerkingen:

  1. tof paaskaartje met deze vrolijke parade!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tja, dat zijn dan strafpunten hé ? hahahaha !
    een leuk gezellig kaartje om de dag mee op te fleuren, mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een ontzettend lief kaartje Mariken en een lief gebaar !! veel shop plezier, groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke kaart, vrolijke stoet.
    Veel klusplezier...fijn dat jullie gaan helpen.
    pas maar op dat Wout niet teveel past!! (:

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, Mariken! En helemaal met de Tony's eitjes erbij ;)
    Succes nog even met de drukte en dan vrijdag ook nog aan de slag bij Loet... hopelijk daarna ff rust en tijd voor jezelf?
    grt Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is het geworden! Jeetje je bent er maar druk mee als ik het zo lees. Wel allemaal leuke dingen! Veel plezier.

    Groet, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een vrolijke lentekaart, Mariken. en jammer dat je het kleurenkaartteam gemist hebt, maar kan gebeuren...volgende keer beter :-)
    Veel plezier/succes in Schoorl.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geen kleurenkaartenteamkaart maar toch een heerlijk vrolijk voorjaarskaartje! Succes met alle verbouwingen en shoppen en bijkletsen ;) groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk kaartje Marieke.
    Grappig om te horen over die warme overdrachten, Die hebben we in de zorg ook. (van de ene naar de andere instelling)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke parade! Heel gaaf. En handig zo'n verjaardagscadeau. Ja, de warme overdrachten, ook in het MBO soms noodzakelijk weet ik nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zonder meer een erg leuke kaartgrts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een vrolijk kaartje met toch de helft van de gevraagde kleuren :-)
    Veel plezier komende dagen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gezellig kaartje zo met zijn allen op een rij! Leuk gedaan, je ziet toch wel veel leuke paaskaarten alhoewel ik er niets mee heb! Maar dit een schatje! Veel succes met al de werkzaamheden! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schattig kaartje Mariken.
    Enig om met je zoon te gaan shoppen op deze manier.
    Veel klusplezier vrijdag.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat krijgen we nou?! Een vrolijke optocht, maar geen KKT-kleuren?! Ga je schamen, hihi. Nee hoor, grapje. Echt een lief kaartje en een leuk en lekker cadeautje voor Lieke. Gezellig dat Nyn en Wout op bezoek zijn. Hier hebben Tim en Hannelore meegegeten. Goed geshopt met Wout?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schatje van een kaart weer. Met een beetje fantasie is er wel wat blauw en geel in te ontdekken hoor, ik vind dat hij gewoon kan voor KKT! En ja, shoppen, daar mogen ze mij ook altijd voor vragen. Niets zo leuk als een knappe zoon in het nieuw steken!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leukerd!
    Bij jou ook al zo druk. Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen