zondag 11 februari 2018

Winter Scrap Swap 4, #3



 Goeiemorgen!

Bijna Valentijn, dus hoe kan het ook anders? De derde opdracht van onze Winter Scrap Swap van Ellen aan ons beide is: gebruik hartjes op je kaart.
In het pakket zitten hele leuke vormen, die bij elkaar prachtige hartjes maken. Ik hou van de combinatie, stippeltjes, streepjes en een ingevuld vormpje. Roze, rood en zwart, anders wordt het zo zoetig. Het tekstje "Love you to pieces" heb ik voor de helft gebruikt. Ik heb meteen twee verschillende kaartjes gemaakt, want er gaan er een paar op de post...


Natuurlijk ga ik nu gauw kijken hoe Ellen haar hartjes heeft vormgegeven, en wat voor kaartje ze gemaakt heeft. Ga je mee?

Gezellige zondag allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes! Slim om maar een stukje van de tekststempel te gebruiken. Het kader maakt de kaart helemaal af! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, al die verschillende hartenhelften...wat dat betreft was de hele tekst ook van toepassing geweest....
    Fijne zondag!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke speelse harten op je mooie kaarten Mariken. Het kader maakt het helemaal àf vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jou een mooie kaart, erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een speelse kaart Mariken, ontzettend leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn net kleine schilderijtjes. Mooi gemaakt!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoe leuk!! Het zwart maakt het inderdaad lekker pittig, ik houd hier van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh deze zijn ook al zo leuk, lekker fris!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze van jou zijn super, Ik had vanmorgen even snel gekeken. Met Ellen zie ik toch wel gelijkenis, leuk!
    Was het gezellig zaterdag, met de kinderen? Hans ook kunnen genieten?
    Heel fijne week samen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mariken,

    Ooohhh! Deze is weer super leuk...
    Ik heb enkele projectjes gemist, wat maakte je weer leuke dingen de afgelopen week!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke stempelset is dit toch, mooi die hartjes met de verschillende dessins! Mooi ook, dat brede kader erom heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lieve kaartjes, leuk die kadertjes en slim om een gedeeltje van de tekst te gebruiken! Geniet van je vakantie!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Unieke kaartjes werden het weer en niet-traditioneel. Super !

    BeantwoordenVerwijderen