zaterdag 16 december 2017

Merry Christmas #2


Pff, ik hoop dat jullie alle kerstpost nog niet beu zijn zeg, ff doorbijten!
Een winters plaatje, met stempeltjes van Mama Elephant. Ze zijn zó leuk, en er zitten genoeg diertjes op om te kunnen variëren. Meestal kleur ik ze allemaal, en ga dan kijken wie bij wie past. Keuzes maken, lastig hoor!

Hoe gaat het met jullie kerstkaartjes? Hier druppelen iedere dag wel een paar mooie kaartjes binnen, echt ontzettend gezellig. Ze staan hier op de kast, en ik geniet ervan!!

Fijne zaterdag!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leukerd! Ik kan niet wachten om een echte Mariken kaart te ontvangen! Hier druppelen ze ook binnen en de mijne zijn allemaal de deur uit, buiten enkele nieuwjaarskaarten. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer een heel mooie kerstkaart, je combineert alles altijd zo mooi, vind ik bijzonder moeilijk...
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook dit is weer een hele leuke Mariken....en nee ik ben ze nog niet beu hoor....gezellig! ook hier druppelen de kaartjes binnen....ik hou ervan!
    Groetjes en een fijne zaterdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog maar een enkel kaartje gekregen, maar mijn post is zo goed als de deur uit ;-) Dit is weer een mooi schilderijtje, ik hou ervan! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou tafereeltje vervelen mij nooit hoor Mariken. Ik vind ze geweldig! Heb hier ook zo een beauty ontvangen. Ik heb een lijntje gespannen in een hoek van de kamer waar al mijn kaarten met kleine knijpertjes aan hangen. Heel gezellig zo een slinger met al dat prachtigs er aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kerstkaartje kun je mij het hele jaar laten zien hoor, zeker als het van die leukerds zijn net als deze. De kerstpost begint idd binnen te druppelen en ik heb de mijne ook de deur uit....wat een opgelucht gevoel geeft dat.
    Fijn weekend.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook weer zo'n schattig kaartje! Mooi schilderijtje!
    Gisteren hebben we je kaartje ontvangen, binnenkort komt die van ons. Dat is dan ook wel een hele speciale kerstkaart ;)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. BEU, nee dat worden we ze zeker niet, zo vrolijk en lief!!
    Hier komen ook langzaam aan de kaartjes binnen, heerlijk die post zo gezellig!!

    fijne zondag liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Natuurlijk niet, jouw kaartjes beu worden, stel je voor. Dat kan gewoon niet. Mooi en gezellig deze. Lekker gegeten vanavond?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a darling scene! I'm enjoying seeing what the mailman brings these days, too!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jouw kaartjes beu worden....?? Nee, dat kan niet! Deze is ook erg gaaf, wat een leuk tafereeltje weer!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen