maandag 11 december 2017

Happy HO HO HO-lidays


Goeiemorgen,

Goed weekend gehad, ondanks alle winterse perikelen? Gisteren ging ik sporten, niets aan de hand. Maar terug naar huis was het zelfs op de snelweg één grote witte vlakte, best eng...Dus de rest van de dag lekker binxnen gebleven, en me geamuseerd met het maken van kerstpost. Nog ff met Guus in de sneeuw geweest, dat vond ze raar spul, maar wel ketig!

Dit kaartje is echt van een paar overblijfselen, beestjes teveel gekleurd, dat is tè jammer om naar de prullenbak te gaan. Kerstkaartje erbij dus...

Fijne dag, en voorzichtig als je de weg op moet...


9 opmerkingen:

  1. inderdaad, niks weggooien ! zeker als je ze al hebt ingekleurd, zonde
    een heel erg leuk kaartje werd het zo !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd! Leuke kleuren. Wij zouden eigenlijk bij vrienden gaan eten maar zijn mooi binnen gebleven! Vanochtend even gewerkt maar hoef vanmiddag ook gelukkig de deur niet uit. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kerstkaartjes en altijd leuk als restantjes ook gebruikt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een rare dag vandaag hè! Bram de eerste trein naar Maastricht voordat alles stil zou liggen, Sverre eerder naar huis en ik snel alle boodschappen doen voordat het los zou barsten. Wel nog even met Nutsje lekker naar buiten want als ik niet hoef te rijden vind ik het heerlijk. Je kaartje is weer super!! Ik heb met deze cirkelstanzen in mijn handen gestaan zaterdag... niet gedaan... spijt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. PRACHTIG dir kerstkaartje Mariken...en zeker zulke lieve stempeltjes niet weggooien ...samen met die leuke cirkelstans en tekst weer een schitterend kaartje erbij...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Soms ontstaan zo de mooiste kaarten. Super deze!

    BeantwoordenVerwijderen