zaterdag 4 november 2017

Thanks..

Goeiemiddag!

Straks gaan Hans en ik lekker bij vrienden eten. Joepie, hoef ik een keer niet te koken, zo luxe! Een stukje voorjaar voor de gastvrouw- en heer, met een tagje, gemaakt van een restje gestempelde achtergrond. Ooh, ik hou van restjes, zo gemakkelijk om snel iets simpels te maken.

Vanochtend heb ik wat dozen uitgezocht die Hans van zolder had gehaald. Vol met herinneringen, plakboeken van de kinderen, oude foto's. Ik werd er helemaal "emo"van, pfff...

Nog één nachtje slapen en dan naar de KreaDoe, veel zin in.

Fijn weekend verder iedereen!

12 opmerkingen:

  1. Wij zijn vandaag naar Leuven geweest voor de verjaardag van Tim. En wat ging er mee? Precies zo’n zelfde pot met bollen (AH toch?) met een restjestagje eraan! Wat een toeval. Yeh, nog één nachtje slapen en we gaan op pad. Naar de KreaDoe. Zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf label!! Restjes hier mooi gebruikt.
    Ja, een doos vol herinneringen kan zeker emoties oproepen. Had ik laatst ook toen mijn jongste 30 werd en ik een foto scande uit zijn babyboek voor op zijn kaart.
    Fijne dag op de Kreadoe!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe simpel kan het zijn.....maar zo ontzettend leuk gedaan Mariken!
    Fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wel van een heel mooi restje gemaakt, prachtig!
    Geniet ervan morgen, benieuwd met wat je terugkomt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi tagje! Ik word ook altijd "emo " als ik in de fotoboeken kijk en bij mij zijn de foto' s nog niet zo oud van de kinderen, ik zal er later dus even pfff van zijn als jou. Fijn etentje!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een superleuk bedankje met dit leuke restje! Heerlijk hè, ik kan ook zo genieten van het niet hoeven koken (hoewel ik er zeker geen hekel aan heb). Heel veel plezier morgen, maak er een leuke dag van!! Ik heb genoeg over gelaten voor jullie, je kunt je slag slaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tag aan je hyacintenpotje, gezellig bedankje!
    Veel plezier vandaag met de dames op Kreadoe!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O-zo leuk, dit tagje! Lekker kleurrijk...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is wel een heel leuk label. Goed idee om de letters er in te leggen. mooi met al die kleurtjes. Hopelijk....ik denk het haast wel... heb jij lekker kunnen shoppen op de beurs.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gaaf bedanktagje...zo vrolijk!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief label heb je gemaakt, echt leuk met die voorjaarsbolletjes. Een cadeautje waar iedereen blij van wordt. En ja, foto-albums... ik heb veel gescrapt dus ik barst er van, heerlijk om door te bladeren op een regenachtige zondagmiddag, wat gaat de tijd toch snel hè?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zijn toch de leukste cadeautjes; en jouw restjes zijn prachtig:). Ja...foto-albums....ik herken wel wat je schreef. Daarbij; de tijd vliegt echt hé!

    BeantwoordenVerwijderen