zondag 19 november 2017

Autumn Scrap Swap #3

Hey, hallo!

Autumn Scrap Swap time, met Ellen!! Dit is de derde alweer, de herfst vordert dus.
De opdracht voor deze keer was: gebruik sequins op je kaart, èn natuurlijk de stempelset van Neat & Tangled, Scandinavian prints. Echt leuk om te doen, want van alle onderdelen kun je zelf je eigen bloemen "bouwen". Ik heb een kleurenschema opgezocht: lila, een wat fellere kleur paarsig, turquoise, mosgroen en lime. Ik merk dat ik gauw altijd in dezelfde kleuren blijf hangen, en ik wil wel eens wat anders.

"I'm here for you"...mijn kaartje gaat  mee in de tas van Hans, richting Erasmusziekenhuis. Dinsdag om 11.00 uur wordt hij opgenomen. Hopelijk horen we dan meer over de onderzoeken die hij gaat krijgen en de duur van de opname. En wanneer de uitslag bekend is. Heel spannend allemaal.
En...dan heeft hij alvast één kaart op zijn kamer hangen! Dat fleurt een beetje op.

Fijne zondag, gaan jullie even mee bij Ellen kijken wat ze gemaakt heeft?


17 opmerkingen:

  1. Uiteraard ben jij there for Hans! Altijd, dus zeker ook nu. Één kaartje voor boven zijn bed is dus al ‘binnen’. En het is meteen een hele mooie. Leuke kleurtjes, goed uitgekozen. Heel veel sterkte jullie de komende dagen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel ander kaartje dan dat van Ellen....maar ook heel erg leuk Mariken. Het is een kleurrijk geheel geworden.
    Heel veel sterkte de komende tijd.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dezelfde stempels, andere uitwerking. Mooie kaart.
    Spannende tijd, sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, dat moet helpen als bemoediging voor je man, sterkte met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kom net bij Ellen aar kaart vandaan !
    Jouw kaart is ook heel gaaf !
    Zal de boel zeker opfleuren !
    Veel sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, het gaat dus gebeuren! Alle vooronderzoeken gaan van start... heel veel sterkte voor Hans. EN voor jou natuurlijk. Je kaart is mooi! Leuk in deze kleuren..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje. Succes de komende dagen, zal ook zwaar zijn voor jou. We hebben dus vandaag beide een ziekenhuis kaartje en bij beide blijft het waarschijnlijk niet bij dit ene. Sterkte! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zooo leuk om het verschil in kaarten weer te zien, ik vind deze ook heeel gaaf!Heerlijke kleurtjes koos je en ik vind de stempels erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en vrolijk kaartje is deze Mariken, zo leuk gestempeld en hopelijk beurt het Hans een beetje op in het ziekenhuis...heel veel sterkte en hopelijk gaat het allemaal goed komen...hier brandt sinds juni constant een kaars ...en die is zeker ook voor iedereen die het moeilijk heeft...
    Ik moet woensdag een CT scan en volgende week de uitslag...het maakt mij nu een beetje onrustig...
    groetjes
    Rosina
    g

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken, ik schaam me een beetje dat het zo lang geleden is dat ik nog eens ben komen kijken en een berichtje achter gelaten heb... ik heb nog wat in te halen maat deze kaart vind ik heel mooi, heel mooie kleuren. Veel sterkte de komende tijd!
    Groetjes, Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vrolijk kaartje met lieve tekst voor jouw Hans! Sterkte de komende tijd!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een lief kaartje heb je gemaakt Mariken! Sterkte de komende tijd, spannend allemaal. Hopelijk gaat het allemaal goed komen.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Er is dus in ieder geval vast duidelijkheid wanneer de opname zal zijn, dat is stap één.... Heel veel sterkte voor jullie samen, je kaartje voor Hans fleurt de hele kamer in ieder geval gelijk op met deze mooie kleurencombi!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een lief kaartje heb je voor Hans gemaakt. Natuurlijk ben je er voor hem. & Thom en ik zijn er ook voor jullie! & we gaan hem zeker opzoeken. Even de gedachte verzetten in deze tijd.
    Dikke knuffel voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Inderdaad spannend voor Hans en jou! Hij heeft in ieder geval vast een fris en vrolijk kaartje boven zijn bed, dat doet vast veel goed. Heel veel sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeps dit heb ik gemist, gelukkig is die opname dan toch nog snel gekomen.
    Hopelijk weten jullie snel meer. En wat fijn dat Hans in het weekend naar huis mocht komen. Dan geniet je zeker des te meer!
    Je maakte wel heel veel mooie kaartjes voor hem. Supertof gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen