vrijdag 20 oktober 2017

Cas on Friday #119, Flowers

Hoi, hoi!!

Ben deze week echt een beetje off-line geweest, maar natuurlijk ben ik er vandaag wel voor een nieuwe Cas on Friday. Een leukerd, vind ik, en altijd bruikbaar: maak een kaart met bloemen.
De stempel die ik heb gebruikt is van Waffle Flower, een stoere en strakke stempel.

Vandaag gaan Hans en ik genieten van onze laatste dag op Tenerife, wat hebben we het heerlijk gehad. De rust, zon, en het eruit-zijn doet ons zo'n goed! Ik ben bezig geweest met m'n Journal, naar aanleiding van de workshop die ik bij Karlijn van de Wier doe. Iedere dag een tekening met pen en aquarel, wat handletteren over de vakantie. Ook daar heb ik de rust nu voor en vind het superleuk om te doen. En...ik heb meteen mijn huiswerk voor a.s. maandag gedaan, da's mooi!

Terug naar de challenge...doe je mee? Dat zou erg gezellig zijn!

Morgen vliegen we in alle vroegte terug, 7.00 uur, aiii, met een tussenstop van 5 uur in Madrid. Dat wordt een slijtageslag voor m'n Hans. En voor mij een 'lekkere lange laatste' 55-jarige dag....

Fijn weekend, en tot gauw in Nederland. Warme groetjes vanuit Tenerife!


11 opmerkingen:

  1. Heel leuk dit kaartje weer Mariken...prachtig die bloemenborder en weer zo mooi ingekleurd ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke challenge, mooi kaartje! En bloemetjes...altijd goed :) Geniet nog van jullie laatste dag en ja... bijna jarig!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellig kaartje met deze bloemetjes! Jammer dat je vakantie alweer voorbij is, wat gaat dat snel hè! Maar vast ook lekker om weer thuis te zijn. Goede reis!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaaiaaaiaaai, vijf uur wachten in Madrid! Arme Hans, heftig voor hem. Maar wel heerlijk dat jullie het zo goed hebben (gehad) daar. Geweldig zoals we door jouw huiswerk mee kunnen genieten van Tenerife :-) Je kaartje voor CAS on Friday is mooi. De bloemetjes zijn prachtig van kleur. Geniet van jullie laatste dag en kom veilig weer thuis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe stempels!
    HEt was genieten heel de week van jouw mooie teken- en schilderwerk!
    Goeie terugreis en fijne verjaardag zondag! Onze oudste pleegzoon is dan ook jarig.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. fijn dat jullie het o heerlijk hebben gehad...ooooh wat vroeg weg en dan ook nog zoveel uren wachten in Madrid....beste ermee.
    Prachtige kaart....en ja bijna jarig...kaartje is gepost!!

    fijne avond liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke kaart! En een goede terugreis morgen!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk kaartje!
    Ik had pas toevallig ook een tussenstop van 4,5 uur op Madrid. Duurt best lang ;)

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I love your bold use of black here...it really makes the colors on the card pop!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Welkom thuis en voor vandaag een fijne dag! Wat een prachtig kaartje is dit ; die diepe kleuren ogen heel warm. Een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje in hele mooie kleuren! En je journal volg ik met grote belangstelling, wat kun jij dat goed zeg! Prachtige herinnering wordt dat!

    BeantwoordenVerwijderen