woensdag 20 september 2017

Een meisje..


Goeiemorgen!

Een vriendin en collega van mij is oma geworden. Een diepe wens van haar, ze is zo blij met haar kleindochter. Mara heet het kleine meisje, en natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt voor deze kersverse opa en oma.

De gestippelde achtergrond is gemaakt met maskeervloeistof en Distress inkt. Het geeft echt een leuk effect. En mijn Cats on Appletrees stempeltjes weer eens gebruikt, de ooievaar en het schaapje, schattig hè?!

Gezellige dag! X

16 opmerkingen:

  1. schitterend leuk en lief babykaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht ff dat het papier was, leuk idee die stippen! Heel mooi kaartje voor de kersverse grootouders!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel gaaf gemaakt dat designpapier! Lief kaartje voor Marion, mijne ligt ook klaar om morgen mee te nemen :)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje voor oma Marion en opa Frank. Wat zijn ze blij hè?! Achtergrondje is leuk zeg, met maskeervloeistof. Gaaf effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, zo'n zelfgemaakte achtergrond. En zwart, wit en roze: ik blijf het super vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, die achtergrond, ik dacht eerst dat het dessinpapier was. Maar als je dan van dichterbij kijkt, zie je dat er veel meer diepte in zit. Heel leuk!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Altijd toppertjes deze COA-kaartjes! En dat achtergrondje maakt hem extra bijzonder. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schattig kaartje met die gave CoAtjes. Leuke dag in Mechelen met je a.s. schoondochter gehad.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lijkt me superleuk, op zo'n beurs!! Beetje jaloers...veel plezier daar!!

      Verwijderen
  9. Heel lief dit babykaartje Mariken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart Mariken! De stempel van Appletrees past perfect in de sfeer van de kaart!.groetjes, Charlotte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Mariken,

    Wat is dat weer een leuk kaartje! Zal wel graag ontvangen worden...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad heel erg schattig en ook tof is die achtergrond met maskeervloeistof

    BeantwoordenVerwijderen