donderdag 17 augustus 2017

Hello..


Wat een regenachtige dag zeg...maar een op en top knutseldag! Samen met Larissa ben ik zoet bezig geweest...mat allerlei technieken van de Online Cardclasses. Echt ontzettend leerzaam en leuk, filmpjes gekeken en natuurlijk vooral zelf gedaan. We zijn aan de slag gegaan met regenboogkleuren en stencils. De achtergronden zijn zo mooi, daar hoef je verder niet zoveel mee te doen. En natuurlijk zijn de uitgestanste woorden goed voor een tagje.
Tussen de middag kwam Lot ook nog even langs, en hebben we gezellig geluncht. Al met al een productieve en toffe dag...

Gezellige avond!


18 opmerkingen:

  1. Heel creatief Mariken je haakseltje is ook heel leuk geworden.gr.joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hello! Toffe kaart en label!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat was vast heel erg gezellig bij jullie op een regendag lekker samen knutselen!
    Je hebt een leuke kaart en tag gemaakt Mariken.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima knutseldagje inderdaad (of je ruimt de zolder voor een gedeelte op, zoals ik, hihi) en tof dat jullie samen aan de slag zijn gegaan! Mooi kaartje en label heb je gemaakt, prachtig die regenboogkleurtjes, dat doet goed op zo'n regenachtige dag. En gezellig dat Lot ook nog even langs kwam.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje en tag hebben jullie op deze regendag gemaakt samen Mariken....zo een prachtige neonkleurtjes
    Zal vast heel gezellig geweest zijn...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk deze regenboogkaart! En het tagje is natuurlijk ook weer prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben blij dat we gisteren zo' n mooi weer hadden bij het voorlezen en de vuurshow. Vandaag was het zeefdrukken in een atelier en gingen de jongens bij vriendjes spelen, dus die regen was niet erg.
    Onlangs maakte ik ook met de schulpjes stencil enkele achtergronden maar ze liggen er nog. Dit brengt me wel op ideeën. Ik vind ze heel mooi, je kaart en tag! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooie kaart met prachtige kleuren.
    Gezellig zo samen kaarten maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou dat klinkt zeker als een heel geslaagde dag. Dan heb je niet eens meer door dat het regent. Je kaart is prachtig en de tag ook. Ik heb nog nooit gehoord van de online cardclasses. Lijkt me gaaf.
    Daar ga ik eens kijken.
    Groetjes, enne... alles weer okee met Guusje?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat klinkt heel gezellig. Afgelopen maandag kwam Gerdine bij mij knutselen. Dat was ook zo gezellig. Je hebt een mooie kaart gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat was het gezellig he, ik vond het zo leuk!
    We zijn goed bezig geweest zo met dat slechte weer.
    Gezellig dat Lot ook nog kwam.
    Geslaagd dagje zo, dank je wel! :)

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Altijd gezellig samen knutselen...twee prachtige creaties heb je gemaakt! Tot zondag!! X

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zag de camp classes ook voorbij komen en wil er ook nog mee aan de slag! Jouw kaartjes zijn leuk geworden zeg, heerlijk kleurrijk. Echt om vrolijk van te worden!! Gezellig, met Larissa samen aan de knutsel en dan Lot nog erbij voor de lunch... dat zijn leuke vakantiedagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je haal top deze manier het maximale uit je stencil. Die verlopende kleuren vind ik zo gaaf; kaartje en tag zijn super!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt heel leuk! De achtergrond is supervrolijk geworden.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad een prachtige achtergrond die verder niet veel nodig heeft. Al is het stansje wat je gebruikt hebt ook erg tof! En de 'regenboog' is wel heel toepasselijk met dit weer de laatste dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vrolijk papier ! Heel leuke kaart en tag !

    BeantwoordenVerwijderen