woensdag 23 augustus 2017

Date Noorden #2, kaartjes


Daar gaat ie dan, het vervolg van na de lunch. De cardkit zat gevuld met allerlei leuke voorbeelden om ook op het bord te klemmen. Maar ik was meer in een kaartjes-stemming, dus ik heb ze omgebouwd tot kaarten. Hier zie je drie ervan, en mijn doos is nog langggg niet leeg. We zijn verder vertroeteld door San met lekkere kopjes thee, M&M's, aiiii...Echt een op en top verwendagje dus. Lieve meiden, dank je wel, ik heb enorm genoten hiervan!

Weer luxe terug naar huis geredendoor Ellen, en daarna lekker uit eten geweest met Hans, Lot en Mike.

Vandaag ga ik met Lot naar Den Bosch, onze afspraak om ieder vakantie samen even te shoppen houden we trouw en met veel plezier vol. En het wordt een prachtige dag, volop zon, boffen!!

Jullie ook een fijne dag!



20 opmerkingen:

  1. Da's een hele reeks, leuk idee die vlindertjeskaart! Mooie tekst op je kaartje met de zwarte achtergrond en de gestapelde kopjes zijn ook al zo tof!
    veel shoppingplezier straks in het gezellige Den Bosch!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Mariken,

    prachtige kaartjes zijn het geworden!!! Mooie quotes.
    Ik zou zeggen veel shopplezier.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat klinkt als een erg gezellige dag. Mooie kaarten heb je gemaakt. Vandaag lekker shoppen. Heerlijk toch vakantie!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie ik.....andere invulling van de kaartjes die je anders maakt?! Wel heel erg leuk geworden. Ik zeg: Toppie. Shopse.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf vervolg, erg mooie kaartjes!
    Veel plezier met Lot vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb ik afgelopen dagen voorbij zien komen op je blog. Het lukt me even niet om altijd te reageren, maar ik signaleer al je nieuwe creaties wel, hoor! Geniet nog even van je laatste dagen vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt, die met die opgestapelde kopjes vind ik erg gaaf! Hoop dat jullie een leuk dagje hebben samen, lekker hoor even shoppen.
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jullie uitje klinkt heel leuk. En je hebt er een hele reeks mooie kaartjes gemaakt.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie schitterende kaartjes Mariken! wat hebben jullie het gezellig gehad samen....ben benieuwd wat er nog meer uit je toverdoos komt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes! Ik zag de Duitse variant al bij Ellen en zie dat jij zelfs 3 kaarten in de middag hebt gemaakt. Het kopjeskaartje met die tekst is ook geweldig leuk! Het was vast lekker in Den Bosch vandaag. Ben wel een beetje jaloers, heel de dag binnen achter de computer gezeten en we hebben verduisterde ramen op kantoor dus echt niets van dit mooie weer meegekregen! Geniet er maar lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Was een goed idee van jou, om er kaartjes van te maken! Leuk zijn ze. Die met de kopjes vind ik ook zo gaaf. Morgen weer samen op pad, gezellig! Voor straks lekker slapen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes heb je ervan gemaakt. Het enthousiasme spat van je verhaal, heerlijk. Ik hoop dat je genoten hebt met Lot.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook deze zijn weer erg geslaagd, leuk gevarieerd pakket hebben jullie gehad.
    Hoe was het in Den Bosch? Leuk geshopt? 1 ding heb ik al gezien, helemaal top voor Thom. Alsof het voor hem gemaakt is. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Enig zeg! All drie de kaartjes zijn helemaal tof!! Nu nog even vertellen wat een broodje SAN is...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey!! Broodje San is lekker. Bruin broodje met philadelphia kruiden, rucola en pijnboompitten...mmmmmm

      Verwijderen
  15. Ik krijg trek van dat broodje:) Ook jij geeft je eigen draai aan die kit; dat vind ik zo gaaf om te zien. Ik vind de stippen-vlinders helemaal super! Heb je lekker geshopt?
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen