donderdag 13 april 2017

You're a cool chick..


Nou zeg, na mijn konijntjeskaartje van gisteren, kreeg ik spontaan zin in een paaskaartje. Voor Christy, met een zakje paaseitjes. Ze is m'n vaste invalster voor de lessen in de middag. Wat is dat fijn, voor de kinderen is het duidelijk en het loopt als een speer. Daar hoef ik me even geen zorgen om te maken, en dat is superfijn. Vandaar, ze is een " cool chick"...

De achtergrond is gemaakt met Distress oxide, en het eitje is per ongeluk zo uitgevallen. Mijn stempel met zigmarkers gekleurd en gestempeld. Toen dacht ik dat het mislukt was, maar met een penseel en water heb ik het eitje wat bijgeschilderd, en jawel hoor, zo is-ie leuk! Wat coole chickey's erbij, en klaar...

Gezellige dag!

15 opmerkingen:

  1. Wat een cool kaartje Mariken! Dat eitje is perfect, zo mooi schilder ik ze niet.... je invalster zal er blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier zal je collega vast mee in de wolken zijn!
    fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele COOLE kaart!!
    fijn dat je zo op iemand kunt rekenen...

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liefff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Mariken,

    Oh, deze is super leuk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele gave paaskaart voor Christy, juist mooi zo het eitje.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Mariken, hij is echt super! Wat een enig kaartje! EN bij een zakje paaseitjes natuurlijk helemaal leuk!
    Enig dat gekleurde ei! Heel mooi uitgevallen.En zeker fijn zo'n vaste invaller, voor de leerlingen heel fijn, niet steeds een ander...
    Lieve groet,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tof kaartje voor Christy!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij is het eitje per ongeluk heel mooi geworden ;-) Goed gedaan! Ja nou, die Christy is goud waard! Heerlijk voor jou om te weten dat de middaglessen gewoon doorgaan en er geen collega's hoeven in te vallen. Dat geeft rust. Geniet van het lange weekend! Ook dat geeft rust xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een superleuke kaart! Voor iemand die het duidelijk verdient. Geniet van je vrije dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk paaskaartje. Léuke stempels en wat een bijpassende tekst. Top.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tja ik stuur eigenlijk ook geen paaskaarten maar met een zakje chocolade eitjes erbij is het natuurlijk een perfect weggevertje! Zeker voor iemand die zo onmisbaar is als stand-in dat geeft de rust om er ook voor Hans te kunnen zijn, fijn is dat! Fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Mariken,

    Ik wist totaal niet van je blog. Ik ben mijn bureau aan het opruimen voor het nieuwe jaar en zag je site achter op dit kaartje. Uit nieuwsgierigheid even op internet gekeken en ta daa ik vond mijn kaartje terug. En wat een lief bericht er bij!

    Wat een super talent heb je! Alle kaarten zien er geweldig uit. Ik hoop dat het goed met je gaat en met Hans. Geniet nog van de vakantie zo lang het kan en heel veel succes gewenst in het nieuwe schooljaar.

    HEEL VEEL LIEFS ! Christy

    BeantwoordenVerwijderen