dinsdag 18 april 2017

Happy Easter..


Echt mal, nadat ik schreef dat ik geen paaspost maakte, rolde de één na de ander over m'n bureau. Dit is de laatste hoor, klaar is het dan! Dit kaartje is, als het goed is, op plaats van bestemming.

Nog vier dagen werken, en dan hebben we in het zuiden meivakantie. Geen grootste plannen, maar wel een paar gezellige uitjes. Zaterdag samen met Larissa naar de Knotsgekke kaartendagen in Den Bosch. Wie is er dan ook? Dan kan ik ff opletten of ik je zie...
En natuurlijk met Lot shoppen, lunchen en lattes drinken etc, ook in Den Bosch. Verder eens kijken of Hans en ik samen eens wat leuks kunnen doen, en wat er mogelijk is voor hem.
Thuis amuseer ik me ook prima, uiteraard wat freubelen, haken, handletteren, lezen, wandelen met Guusje...vervelen doe ik me gelukkig nooit! Plannen genoeg...


12 opmerkingen:

  1. Zo schattig deze Paaskaart ! Nog even en je hebt lekker een verdiende vakantie ! Genieten maar ! Ik ben donderdag in Den Bosch, ik zal nog wat overlaten voor jullie :)
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk ook altijd paaskaartjes maak ik niet... maar als je begint dan blijft het niet bij 1. Was bij ook, ik word blij van de frisse kleuren.
    En van die van jou ook! Zo mooi weer!
    Ik verwacht er 1 in het echt... joepie!!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk duo op je kaartje! Ja, nog even bikkelen en dan lekker rust! Hopelijk kunnen Hans en jij heerlijk genieten, het is jullie gegund <3
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke kaart en wat een leuke stempels heb je gebruikt. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk is ie Mariken.Ik ga donderdag of vrijdag naar de beurs.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal leuk !!!!
    Geniet van je vakantie ...bijna !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plannen maken, daar gaat het om! Iets leuks in het vooruitzicht hebben, das belangrijk. Jouw voornemens voor de meivakantie klinken gezellig. Heerlijk! En wat zou het fijn zijn als Hans en jij ook weer eens samen op pad kunnen. Paaskaartje is enig! Welk kuikentje fluit er nou? De linker naar de rechter of de rechter naar de linker? Ik denk die rechter.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, het kaartje is in het eggies nog leuker. Hij staat te pronken in mijn knutselkamer. Nog even buffel en dan dus heerlijk vakantie. Jouw programma ziet er goed uit. Gaat helemaal goed komen.;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hahaha, ja dat zul je altijd zien. Maar ook dit is weer een heel erg leuk kaartje! Die kuikentjes zijn zo enig.
    Lekker he, een week vakantie. En dat klinkt heel relaxed en ontspannend. Leuk, de beurs weer! En gezellig met Larissa! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sowieso fijn om even vrij te zijn en dan komen de leuke dingen bijna vanzelf :-) Voor Hans is het denk ik al genieten dat je er bent, helemaal fijn als jullie dan ook nog iets leuks kunnen gaan doen! Met onze hobby vervelen we ons niet zo snel, ik niet in ieder geval... Je paaskaartje is weer super lief, wat een schatjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, heel schattig! Zaterdag ben ik ook met mijn moeder op de beurs, misschien tot dan en alvast veel plezier! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een snoepje weer, lekker lente-achtig dat kunnen we gebruiken met die kou. Voor mij dit jaar geen knots en geen mei-vakantie maar ik geniet gewoon mee van jou prachtige creaties!

    BeantwoordenVerwijderen