donderdag 27 april 2017

Hang in there..


Hey, hallo!

De challenge van CCCB kwam voorbij, en omdat ik vakantie heb, heb ik tijd om daaraan mee te doen. Dat doe ik veel te weinig, en eigenlijk vind ik dat heel leuk. 
Ik heb mijn kaartje gemaakt met Distress oxides, voor de achtergrond, en de lieve koala heb ik  ingekleurd met zigmarkers. Wat Nuvo drops, een tekstje met wit embossingpoeder, ready!

Vanochtend komen Maaike, Chris en Britt een kop koffie drinken, en aan het eind van de dag komen Aad en Christine. Ze hebben met gestrikt om een bedankje te maken voor de mensen die op hun huwelijksfeest komen. Nog een flink klusje te gaan...

Gezellige dag! X

24 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje! Die achtergrond stempel lijkt me heel bruikbaar voor verschillende kaarten. Ook van MFT?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, klopt, MFT. In het begin kon ik er niets mee, maar nu vind ik ze echt leuk!

      Verwijderen
  2. Wat een plaatje, je kaartje!! Erg lief, die koala en dan die tekst erbij! Ik vind 'm weer top Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, echt een leuk kaartje met mooi, toepasselijk tekstje! Veel plezier vandaag en ben benieuwd wat je gaat maken voor de bruiloft. Dat zal inderdaad een flinke klus zijn, maar wel leuk!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig!!! Alles klopt weer, mooie achtergrond en aah, wat een lief koalabeertje. Hele gezellige dag met z`n allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met de lieve koala. Mooie achtergrond! Veel plezier vandaag. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lief!! Lekker he om zo in de vakantie alle tijd te hebben om te knutselen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd weer. Mooi die distress achtergrond ook, ik heb mijn Oxides nog steeds niet gebruikt.. beetje drempelvrees ofzo denk ik.. Fijne Koningsdag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi je kaartje! Super schattig deze set!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh this is so cute!! Thank you so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lief kaartje, mooi gedaan!
    Succes alvast met de creaties voor Aad&Christine, dat is jou zeker wel toevertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. mooi kaartje gemaakt. leuk dat je de bedankjes mag maken, zal een flinke klus zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat enig!! Net een cartoon!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super-gave CASE! Mariken ik vind 'em helemaal geweldig! Hartstikke leuk dat je weer meedoet bij CCCB; dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gaaf! Ik heb toevallig gisteren ook een kaartje gemaakt voor CCCB, die plaats ik morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is such an adorable card and great take on the challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Na het zien van al jouw mooie kaarten ook overstag gegaan voor de Oxides. Ik ben aangenaam verrast door de mooie kleuren, ze stempelen ook perfect.
    Superleuk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi! Ik heb een zwak voor koala' s.
    Net als mijn zoontje. Ik had vroeger een kleine koala knuffel en als ik ziek was wou ik alleen die, luisteren naar kinderen voor kinderen en anijs-venkelthee drinken en dan was ik snel weer opgeknapt. Misschien koop ik deze set nog wel...of scoor ik ergens afdrukjes... xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart met de lieve koala, geweldig met die tekst erbij.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh wat schattig is dit Mariken ! Zo'n opdracht voor bedankjes is erg leuk maar daar ben je inderdaad wel even zoet mee denk ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Really cute, fun and colourful. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen