zaterdag 8 april 2017

Gelukkige verjaardag..


Een kaartje voor een lieve blogster die maandag jarig is.
Och, wat waren de nieuwe stempels van MFT toch weer leuk...ik kan ze niet weerstaan. Het kikkertje, de vogeltjes, het vlindertje, ik vind het zo tof om ze te combineren en zo een gezellig kaartje te maken.

Dit is de eerste keer dat ik zaterdagochtend thuis ben, na 8 maanden training met Guusje en de workshop bij Elke vorige week. Moet er bijna aan wennen...Rustig weekend voor de boeg, met morgen een etentje bij mijn broer, schoonzus en de kids. Gezellig, zeker voor Hans, die nog steeds behoorlijk aan huis gekluisterd is...Het gaat wel wat beter met hem, maar de revalidatie duurt gewoon lang. Het vergt heel veel geduld, vooral voor een "doener" is dat erg lastig.

Fijn weekend allemaal!

15 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje Mariken hier zal de ontvanger wel blij mee zijn.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuke verjaardagskaart Mariken! Geniet van je weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geloof best dat het even wennen is, zo'n vrije zaterdag ;-) Maar die heb jij vast zo gevuld! Fijn dat jullie morgen even samen op pad kunnen. Even een andere omgeving zal voor Hans best fijn zijn! Wat een geweldig lief kaartje, ik heb de stempeltjes weerstaan (naar de artspecially geweest en een flinke rekening voor een kapotte auto....) maar als ik je kaartje nu zie..... ontzettend leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, wat een grappig kaartje ! leuk !
    en als je echt niet weet wat te doen... kom gerust nog een keertje langs bij 't Woefke', zaterdag open ! =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schattig!
    Geniet van het mooie weekend!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje! Natuurlijk kun jij die stempeltjes niet weerstaan, ze worden ook min of meer speciaal voor jou gemaakt ;-) Zou jouw ding dit. Geniet van het rustige weekend en het etentje bij Ivo en de rest xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kaartje, logisch dat je de lieve stempeltjes niet kan weerstaan. Wat heb je voor Hannelore een leuk pakketje met mooie kaart samengesteld. Geniet van het mooie weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schat van een kaartje, hele lieve stempeltjes, begrijp het goed dat je deze niet kunt laten liggen...
    Fijn weekend liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Laat ik nu a.s. maandag jarig zijn! Ik heb een hele berg kaartjes liggen maar maak ze maandag pas open. Ik vond deze kikker ook onweerstaanbaar. Had me voorgenomen na de beurs niets meer te kopen maar toen ik deze set zag heb ik hem toch bij oma Dee besteld. Hoop hem komende week binnen te krijgen, zeker nu ik dit kaartje zie... zo leuk!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi!! Geniet van het weekend en het heerlijke weer morgen!!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leukie, echt een vrolijk en gaaf kaartje! Geniet van je weekend, het is mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf en vrolijk! Het zijn inderdaad echt stempeltjes voor jou. Geniet dit weekend...je hebt er prachtig weer bij! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. heel mooi deze kaartjes. grappige stempeltjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een tof kaartje!
    Leuk gekleurd op een toffe achtergrond. Overdag genoten van het mooie weer. Nu even wakker geworden en een blogtoertje gedaan. Nu ga ik weer lekker slapen. De laatste ochtend sliep de jongste tot 10 uur. 2 middelste waren weg en de oudste die was pas wakker om iets voor 13 ( ! ).
    beniewd voor morgen vroeg. Eentje is nog steeds bij een vriendje
    slaaplekker

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk kaartje! De achtergrond is super gekozen! Ik zou er zelf denk ik niet snel op komen, maar als ik het zo bij jou zie: goed idee!

    BeantwoordenVerwijderen