zondag 16 april 2017

Cas on Sunday, #106 Stencil


Hé daar...vrolijk Pasen allemaal!

Op deze paaszondag hebben we een leuke nieuwe challenge voor jullie bij CAS on Sunday. Gebruik een stencil...ik moet zeggen dat ik vroeger weinig stencils gebruikte. Nu veel meer, en wat kun je daar leuke dingen mee doen.

Voor deze kaart heb ik een bolletjesstencil gebruikt, en met Distress inkt verschillende blauw,-turquoise,- en groentinten gebruikt. Het midden heel eenvoudig gehouden met stempeltjes van Cats on Appletrees.

En nu aan jullie, al een tof idee? Kijk voor inspiratie anders even op het blog...

Hele gezellige paasdagen!!
l

16 opmerkingen:

  1. Leuk, die bolletjes ! Vrolijk Pasen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaja, dankzij Anneke zijn we zwaar aan de stencils ;-) Tof kaartje met dat leuke schildpadje. Gezellige dag xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat leuk Mariken ! Erg mooi die achtergrond in die verschillende kleuren ! En een CATje is altijd goed he !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu kriebelt het nog meer om een vers kaartje te maken ☺ leuke opdracht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart zeg en een mooie uitdaging. Ik heb gelijk een idee voor een achtergrond. Geniet van deze dagen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stencils zijn zeker leuk. Ik gebruik ze nu ook veel meer als voorheen. We moesten ze eerst ontdekken zeker?
    Mooi kleurtjes, en leuk tekstje erbij. Tof kaartje. geniet van de Paas!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke challenge, gave kleuren-bolletjes en lief CATje in het midden!
    Fijne dag(en)!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super!! Ik was deze namiddag ook met mijn bolletjesstencil bezig en ook in die tinten, van toeval gesproken!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ach ja, stencils heb ik ook en gebruik ze erg weinig, morgen ook maar eens voor de dag halen. je kaartje is mooi zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke challenge! Ik gebruik mijn stencils veel te weinig. Deze bolletjes zijn leuk, ik dacht in eerste instantie dat het bedrukt papier was. Het snoezige schildpadje en leuke tekstje maken hem helemaal af! Fijne tweede paasdag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuke challenge en nu wil het geval dat ik zelf een stencil gemaakt heb! Dus ik doe zeker mee! Deze week te zien op mijn blog. Jouw kaart is geweldig. Enig dat schildpadje!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee zo die achtergrond. Ik moet eerst maar eens gaan oefenen voor ik mee ga doen. Jij inspireert mij wel. Jouw kaartje is zo grappig. Je hóór het de schilpad bijna zeggen: ' He, jij daar'.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig gemaakt met die verschillende tinten groen/blauw. En het schildpadje is zo'n schatje.... Ik wil zeker weer mee doen, zal de raderen eens laten draaien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a pretty background...love those colors!

    BeantwoordenVerwijderen