zondag 2 april 2017

CAS on Sunday #105 LEAVES and/or TREES


Goeiemorgen!

Klaar voor een nieuwe uitdaging bij CAS on Sunday? 
Vandaag hebben we een leuke voor jullie, gebruik bladeren en/of bomen op je kaart.

Ik heb de mooie blaadjeskrans van MFT gebruikt, met een paar Novo drops en een tekst in het midden. Beetje baker's twine eraan, en klaar. Het prachtige witte kaartje heb ik van Stella gekregen, blij mee!

Voor meer inspiratie, hop even naar het blog van CAS on Sunday, daar zie je de mooie kaarten van mijn DT-maatjes.

Fijne en zonnige zondag!!

21 opmerkingen:

  1. Superleuk! Ik word er meteen vrolijk van...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  2. vrolijk en zonnig, net zoals het weer inderdaad !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You've designed a lovely wreath to circle your cheerful "hello" sentiment! So eye-catching! I'm absolutely delighted to be joining you and the team as guest designer for this challenge; thank you! I saw your crocheted critters in your previous post: how adorable! I need to learn to crochet...have to find a good place, where I live, to take lessons! You've given me incentive to do so...
    Hugs~carol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Mariken, hij is echt super leuk. Mooi om een challenge zo te interpreteren. Prachtig!!
    Ik ga mijn best doen. Heb al een idee, alleen moet dat dan wel goed uit mijn hoofd komen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lief en vrolijk kaartje Mariken, lijkt wel een boerenbont motiefje jeweetwel van het servies :D Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pretty card, I love how you popped up just some of the leaves to provide dimension to the card. So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, het deed me een beetje denken aan dat boerenbont servies...
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat witte basiskaartje is super! Echt eentje voor jou, dat heeft Stella goed gezien. Je uitwerking van de nieuwe CAS-challenge is prachtig! Zo mooi van kleur ook. Was heerlijk gisteren in Antwerpen, zo gezellig! Etentje en lunch ook overleefd. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk Mariken....het lijkt een beetje op Brabants Bont!'
    Groetjes en een fijne dag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echt prachtig kaartje!! Het basiskaartje is al mooi, maar jouw krans erop is echt super. Top gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. THis adorable sweetness, Mariken! That cheerful wreath of leaves and cute scalloped edges make an awesome card.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Te gek kaartje.
    De basis is al mooi, erg leuk.
    Die krans is tof, lekker vrolijk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk en ik zie al dat meer mensen er 'Boerenbont' in zien ;-) Komt waarschijnlijk door de kleurtjes...
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super tof kaartje!! Zo'n krans stempel staat hoog op mijn lijstje.
    Het kaart modelletje is ook gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik had je gemaild; lees nu dat deze krans van MFT is; en in het écht is die nog mooier :) En in deze kleuren ook zó gaaf!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is weer een heel leuk kaartje, Mariken. Ik ben helemaal weg van de krans (staat hoog op mijn verlanglijstje :)) Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze krans past perfect bij het lieve kaartje. Mooie kleuren heb je ook gebruikt, echt een prachtig kaartje!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful wreath & love the scalloped card!

    BeantwoordenVerwijderen