vrijdag 7 april 2017

Bonjour..


Van Ellen hoorde ik dat Hannelore (vriendin van Tim, zoon van Ellen...hebbes?) moestuintjes spaart. Dus...ik had goed gescoord bij Appie, en kreeg een hele lading van die dingen. Die zijn dus voor Hannelore, ze is heel fanatiek en wil alle verschillende soorten hebben. Meteen weer een goed gelegenheid om een kaartje ( daar zijn wij scrappers altijd blij mee) en een gezellig pakketje te maken. ze is ook nog eens jarig geweest en geopereerd, dus een extra'tje mag best... Ellen en Joost gaan dit weekend richting Antwerpen, dus dat komt in orde..



10 opmerkingen:

  1. Wat zal ze blij zijn met je pakketje! En met je kaartje, ik word er al helemaal blij van :-) Wat een schatje!! Mijn vader is ook weer druk aan het moestuinen dankzij een collega van mij, hij vind het ook leuk om te doen. Fijn weekend Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief van je om er zo,n leuk kadootje omheen te maken....
    gaaf stempeltje ook met die leuke tekstballon .
    worden hier vast ook nog wel kaartjes in de herfstsfeer gemaakt Mariken....je naam staat in oktober op mijn kalender genoteerd hoor!!

    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het pakketje ligt hier nu naast mijn schoolcomputer (tussenuur, dus dit is legaal bloggen ;-)) en reken maar dat het mee gaat naar Antwerpen! Het ziet er zo leuk uit. Ik weet zeker dat Hannelore er superblij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Grappig, oma bracht vanuit Nederland ook moestuintjes mee voor de kinderen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gaaf pakketje! Hier doen de moestuintjes het ook goed :) En weer zo'n schattig kaartje♥. Fijn weekend!xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje en wat een leuk pakketje heb je weer gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben ze ook aan het sparen voor onze kleinzoon.Leuk pakketje heb je gemaakt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk pakketje! Ook je berichtjes van de voorbije dagen heb ik zojuist met wat vertraging, maar met veel plezier, gelezen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo Hannelore kan aan de slag in haar moestuin! Het Franse buldogje is ook helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, dat is lief zeg! Enig zo met een kaartje erbij. Nu ik dit lees denk ik: onze Annebeth spaart ook alles net als vorig jaar.... zal ik ook een pakketje maken? Maar ja, ik zie haar regelmatig en neem dan elke keer een of twee of drie mee...
    Maar Hannelore gaat her blij van worden! Zeker met dat lieve kaartje erbij!
    Fijn weekend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen