vrijdag 17 februari 2017

Winter Scrap Swap #2



Joehoe, deel 2 van de Winter Scrap Swap van Ellen en van mij. Het was weer een 'struggle' voor mij. Dat komt doordat ik met veel dingen rekening moet houden, model, tekststempel en washi-tape gebruiken. Iedere keer weet ik niet waar ik mijn tape-je moet laten...
Eerst heb ik het blauwe kaartje gemaakt. Eenmaal af was ik er toch niet helemaal blij mee. Dus poging twee, de rode, met de kabouter gemaakt. Ideaal model om een cadeaupasje te geven aan iemand.
Daarna bekeek ik de blauwe, en vond 'm toch wel aardig, dus uiteindelijk laat ik alles maar zien.

Wat zou Ellen deze keer gemaakt hebben? Ik ga gauw kijken, jullie ook?

Gezellige dag!



24 opmerkingen:

  1. Hihihi, dat tape ja, das een lastige. Ook voor mij, hoor. Maar ze zijn weer leuk, allebei. Ik ga toch voor de rode. Vind die kabouter wel vrolijk en gezellig. Hij springt zo het weekend in. Ik spring maar wat graag met hem mee ;-) Tot zo xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De rode is heel leuk, de eerste vind ik het mooiste...
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jullie zijn er bij goed uitgekomen...vind ze allebei wat hebben hoor.
    kabouter stempeltje is wel hel schattig!!
    fijne dag liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihihi, leuk geschreven, Mariken (-:
    De kabouter heeft wel plezier, zo te zien. Blauw is mijn lievelingskleur, en toch ga ik nu voor de rode kaart. Lekker vrolijk!
    Werk ze vandaag, het is bijna weekend.
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al zo leuk! Mijn favoriet is de blauwe. Dat model ga ik ook nog eens maken ( ik kan er dan ineens een stickey sunday van maken ☺ )
    Toen bij Elke, dat was gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze allebei leuk! De kabouter is wel heel vrolijk, maar ik vind je bloemen ook heel mooi! Knap gedaan, deze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaarten gaaf !!!!
    Die kabouter is wel heel leuk !
    Heb al bij Ellen gekeken , ook top !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten! Ik vind ze allebei mooi, maar ik denk dat de blauwe toch nog iets meer mijn ding is. Dus je ziet maar... helemaal geen reden om er onzeker over te zijn!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeilijk is dat soms hè, als je iets 'moet' maken. Ik herken het wel. Maar het is je goed gelukt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide kaartjes zijn erg leuk geworden!

    Liefs,
    Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind ze allebei ontzettend tof!
    Mooi model kaartje ook.

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gelukkig dat je ze beiden laat zien want ze zijn super geworden, vind de blauwe juist heel mooi. Nog gefeliciteerd met Lot, wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt en zo'n leuk cadeautje voor bij het ontbijt.
    Beer is leuk geworden, ben benieuwd wat voor familie uitbreiding er nog komt.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaartjes, mooi! Jammer dat je niet tevreden was over de eerste....alhoewel...dan hadden we die tweede niet gezien ;)
    Fijn weekend!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook jouw kaartje is prachtig Mariken....ik kom net bij Ellen vandaan!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Twee mooie kaarten, Mariken! Je mag zeker ook tevreden zijn over de eerste, hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kaartjes! Kan me voorstellen dat het lastig was maar het is uiteindelijk toch heel goed gelukt. Leuk ook hoe je de washi op twee verschillende manieren hebt verwerkt. Ik gebruik zelden washi om mijn kaarten maar vind het bij jullie toch wel heel leuk! Challenge geslaagd zou ik zeggen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Twee verschillende kaarten en daarom vind ik ze alle twee goed geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Die blauwe wel aardig??? Ik vind ze beiden echt supermooi!Die kabouter is wel een eye-catcher:)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk dat ze zo verschillend zijn! Alhoewel ik ze allebei mooi vind, begrijp ik je voorkeur eerlijk gezegd wel voor de tweede. Dat is net wat meer één geheel. Ik ga zo even bij Ellen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha, een struggle en dan maak je er gewoon twee! Alle twee zijn ze top hoor! Heel leuk model en mooi DP.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen