woensdag 16 november 2016

Workshop handlettering


Zelf vind ik het altijd erg leuk om de probeersels en creaties van anderen te zijn, als ze een workshop hebben gedaan. Dus...vooruit dan maar!
Het allerbelangrijkste was dat het erg gezellig was. Veel bijkletsen zat er niet in, want tijdens het letteren was het muisstil!! En dat is knap voor zes vrouwen, zeg nou zelf!!

Nicole is een onwijs fijne juf, geeft veel aandacht, legt super uit, heeft prachtige voorbeelden bij zich, echt top! Ik heb ook echt veel bijgeleerd! Eerst hebben we allerlei oefeningen gedaan, letters geschreven en uiteindelijk zijn we geeindigd met een quote, ingelijst.

We waren met een supergezellig clubje...Ellen, San, Inge en Inge B. We hebben inmiddels al best lang contact met elkaar, allemaal voortgekomen uit het bloggen. Zó apart en zó waardevol!! Ik ben er blij mee!

En ook met jullie, m'n lieve trouwe blogsters, dat mag best eens gezegd worden! Ik geniet van die warme momenten, als je de reacties op je blogposten leest. En wie kan dat nu niet gebruiken? Ik wel!!!

Fijne dag allemaal!



19 opmerkingen:

  1. Je hebt zo gelijk: het is echt bijzonder, al die contacten door het bloggen! Zaterdag is daar ook weer een goed voorbeeld van. Zo gezellig en zo veel geleerd! Maar wat dit betreft ben ik wel net een leerling. In de les doe ik netjes mee, maar zonder toeziend oog van de juf... Tot zo xxx
    PS Wel melkchocola-la-la-la-la

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie resultaten van een workshopdagje! En die quote is ook al zo mooi!
    Ik vind de blogcontacten ook zo tof, mekaar tegenkomen op een beurs, een workshopje samen, met sommigen wat mailen tussendoor! toch anders dan FB-contacten lijkt me!
    Fijne dag
    en benieuwd naar nieuw handletteringwerk van je!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat leuk die quote!! Zes vrouwen en dan stil, dat is een unicum.... Maar ik geloof best dat je hier je hoofd een beetje bij moet houden! Ik kreeg met mijn verjaardag een cadeaubon van Bol en heb een handlettering boek besteld, wie weet leer ik daar ook wat van. Zo'n workshop is natuurlijk stukken leuker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is echt bijzonder! Onze vriendschap ontstaan door het bloggen. Ik word hier zo blij van! Wat was het gezellig! Jouw quote is zo leuk en wat is ie goed gelukt! Ik kijk terug op een superleuke dag! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik word zo blij van een dagje met jullie ;-) Supermooi Mariken, en wat een gave quote, absolute waarheid natuurlijk hihi. Ook ik koester onze vriendschap, heel bijzonder. Zonder het bloggen hadden we elkaar nooit ontmoet, raar idee he. Ik kijk alweer uit naar onze volgende date!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk. Ik put ook enorm veel kracht uit het bloggen. Het heeft me al veel geschonken: inspiratie, positiviteit, aangename contacten, vrolijkheid, verwondering,...
    Dikke knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk die workshop zeg ! Erg mooi resultaat en tof dat je zo veel hebt bijgeleerd, we zullen ongetwijfeld heel wat handlettering zien voorbijkomen nu, ik kan niet wachten om je creaties te zien !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuk zeg! En wat leuk he, die blog-contacten :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt helemaal top en wat een gaaf resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige tekst, chocolade en vrouw is een goede combinatie.
    En ik heb je schriftje mogen bekijken, wat onwijs leuk om te zien. Het zag er heel professioneel uit.
    Zo leuk om te horen dat je zo gelukkig bent met alle lieve mensen/vriendinnen van het bloggen. Je straalt als je er over praat.
    & ik mag zeggen dat je mijn lieve schoonmoeder bent.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, dat letteren is jou wel toevertrouwd! Gaaf lijstje, mooi resultaat!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Erg leuk dat je dit met ons deelt. Zo leuk om te zien wat je hebt gemaakt! Ik vind het er heel strak en professioneel uit zien. Ik ben benieuwd of we dit ook nog eens terug gaan zien op je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke workshop met een prachtig resultaat! Ook erg fijn om je 'work in progress' te zien, hoor.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook dit is weer een leuke uitdaging, begrijp ok uit jou verhaal. Ik heb wel al eem boek, maar nog te weinig tijd. Het is een juweeltje wat jij gemaakt heb. Handig in een lijstje, krijgt het gelijk een zichtbaar plekje. Wat bloggen betreft....ik had nooit gedacht dat het zo leuk zou zijn. Via mobiel kan je rustig vanuit je stoel met bakkie erbij iedereen volgen. Inspirerend en door de verhalen voelt het ook vertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Woooow Mariken wat een prachtig lijstje met die geweldige quote erin....wat moooooooi gedaan....en het is vast een hele leerzame dag geweest...handig om er een naslagwerkje van te maken kan je altijd terug vallen op de basis letters...
    en leuk zo een vriendinnen groep die uit het bloggen is onstaan...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. En wij genieten van jou Mariken. Je prachtige werk en leuke verhalen over je mooie gezin en werk! Je quote is prachtig gelukt, je hebt het echt in de vingers. Juf is trots!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo leuk jullie dagje uit samen. Vind het ook altijd leuk om te zien en te lezen wat de resultaten van zo een dag zijn! Heel leuk is het geworden, met je kaartjes en de lieve beren ben je ook lekker bezig. Ik kom altijd graag bij je op bezoek! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk om te lezen en te zien! Jullie hebben een superdag gehad; je quote is prachtig en wat ben jij goed in handlettering!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen