zaterdag 6 augustus 2016

You get me...



Goeiemorgen,

Mijn zus Loet woont in Breezand...ja, vlak bij 't Scrap-ateljeetje! Het grappige was dat ik natuurlijk alang van het bestaan afwist, maar Loet niet...Wel kende ze Elly al van de bloemenwinkel, die erbij hoort...Zo heb ik Elly dus leren kennen. Het Scrap-ateljeetje was eerst een klein stukje van de bloemenwinkel. Maar sinds kort heeft Elly een prachtig, eigen pand, ik heb het nog niet gezien. Maar ik heb beloofd om op bezoek te komen, als ik bij Loet zou zijn. Dus...vandaag ga ik eens even langs...met een kaartje voor Elly!

13 opmerkingen:

  1. Wat een superlief kaartje is dit Mariken!
    Veel plezier vandaag, bij je zus en 't scrap-ateleetje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Roze en zwart: I love it! Je hebt weer een schattig kaartje gemaakt. Dat konijntje is zo lief!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk en lief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje heb je voor Elly gemaakt Mariken.
    Jij weet overal de leukste winkeltjes om scrap spulletjes te vergaren!
    Groetjes en veel plezier,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi! Veel plezier. Benieuwd of je met lege handen buitenkomt....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje Mariken,veel plezier vandaag.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi dit kaartje, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een superleuk kaartje alweer ! je vindt er vast wel iets dat je kan 'gebruiken' =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi het roze achtergrondje! Leuke kaart Mariken :D Een bezoekje aan Elly staat ook op mijn verlanglijstje, lijkt mij onwijs leuk om eens rond te snuffelen bij 't Scrap-Ateljeetje. Veel plezier!

    Fijn weekend! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superlief kaartje Mariken! Gezellig zo'n dagje!
    Veel plezier! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een attent kaartje! En zo schattig! Bestaat jouw vakantie uit het bezoeken van hobby/scrapwinkeltjes? Tof idee!
    Groetjes en veel plezier!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend en leuk kaartje. Ai, van snuffelen bij `t Scrap-Ateljeetje wordt denk ik kopen bij `t Scrap-Ateljeetje ;)
    We lezen wel van de 'buit'?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk Mariken ! En het kaartje is zo'n lieverdje !
    Erg leuke achtergrond en zo mooi gekleurd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen