woensdag 24 augustus 2016

Oh happy day..


Vorige week ben ik met Larissa en haar moeder aan de knutsel geweest. De dames zijn bij mij geweest om het een en ander te leren. Omdat Larissa al Distress inktjes en Zigmarkers had, vond ik het leuk om dat soort technieken uit te leggen zodat ze thuis meteen aan de slag kon gaan met haar spulletjes.

We hebben achtergrondjes gemaakt met Distress inkt, beestjes ingekleurd met Zigmarkers en uitgesneden met stansjes maar ook zelf uitgeknipt (want stansen zijn over het algemeen heel duur in verhouding tot de stempels). Verder hebben we nog gewerkt met embossingpoeder (lastig buiten, in de wind, haha, en gewerkt met de heattool. Genoeg te verwerken voor een eerste les. Maar het waren voorbeeldige leerlingen, en het was erg gezellig...

In het heetst van de strijd heb ik nog een foto genomen van mijn kaartje van dichtbij, maar daarna was ie alweer op de post...

Tot morgen, hoop ik, met een sneak peak voor het blog van Els Brigé...

10 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dag zeg ! Heel leuk je kaartje !
    Ik heb net gereserveerd bij Elke voor 17 september, ik zou het super vinden om jullie daar eens te ontmoeten, maar weet natuurlijk niet of jullie dan kunnen of al een andere datum hebben afgesproken.
    Laat je iets weten ?
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grappig en lief kaartje, jammer dat je niet de hele kaart hebt...
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey Mariken,

    Een mooie kaart is het weer geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig zo n dagje! Je 'dichtbij' fotootje ziet er super cute uit.....
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk om je kennis zo over te dragen, gezellig en leerzaam. Ik zie bij Larissa ook echt zo'n leuke kaartjes voorbij komen, geweldig! En buiten knutselen is inderdaad niet altijd handig, ik heb ook regelmatig last van de wind ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo hee, jij hebt Larissa en haar moeder in korte tijd veel techniekjes geleerd! Leuk en gezellig. Zie dat embossen buiten met een beetje wind erbij helemaal voor me, hihihi. Gelukkig is er genoeg poeder blijven plakken. Jullie vandaag weer een Schotse happy day xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk, dat je zo je kennis kunt overdragen! Lief kaartje! Benieuwd naar de sneak peek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig om zo met elkaar aan de slag te gaan. Je kunt in elke geval nog een stuk showen, en dat ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig heb ik die foto helemaal niet nodig... Deze prachtige kaart staat hier op de kast te pronken :-) Supermooi met die distress achtergrondjes!!! Ik geniet er elke dag weer van! (zal een fotootje maken en binnenkort op mijn blog zetten dan kan de rest ook de volledige kaart zien)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Mariken! In de stijl van de mijne die op de kast staat! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen