maandag 8 augustus 2016

Hoera, 't is je verjaardag..


En hier is mijn tweede berichtje voor vandaag...

Na een korte "break" staat er nu een nieuw berichtje op het blog van Els Brigé, met een heel zomers kaartje van mij...hier een stukje ervan...
Het blijft heerlijk om met deze stempels en stansen te werken! Ze combineren onderling ook zo goed met elkaar...

Vandaag was het ook nog eens mooi weer, echt genieten. Hans en ik zijn lekker even naar het strand geweest, met Guusje. Hartstikke leuk was dat!

Kom je even kijken op het blog van Els, dat vind ik gezellig!! Fijne avond!



9 opmerkingen:

  1. Ik ga meteen kijken, ben dol op flamingo's !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je ook uitgeleefd met kleine bloemenstempels zie ik, supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad, heel zomers. Mooi resultaat!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, ik heb gekeken, mooi kaartje! Heel vrolijke kleuren.
    En op FB zag ik Guusje op het strand genieten! Wat enig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me helemaal aan bij GerJanne!
    Ik werd al vrolijk toen ik je kaart op FB zag en Guusje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Mariken...zo mooi gecombineerd in die mooie frisse zomerkleurtjes...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk zo'n zomers kaartje, gaaf! En gezellig met Guusje op het strand, genieten! Hier hebben de heidewachtel-dames vanmiddag al lekker gerend tussen de graanvelden. Vanavond lukte dat niet, toen was de dorsmachine bezig....
    Grtz.Colien
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk die strook met kleine bloemetjes, mooi vrolijk kaartje Mariken!! Heerlijk naar het strand, wat zijn we blij met een dag droog weer.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Maar goed dat al naar het strand bent geweest want hier lijkt het nu wel oktober; getver. Maar ik werk nog - nog geen vakantie - en dan vind ik die koelte nog niet zo erg. Maar als je vakantie in eigen land hebt valt het wel enorm tegen. Superleuk om te zien wat je allemaal maakt en ik schreef het al op IG; in het echt nog mooier:)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen