zaterdag 13 augustus 2016

Hoera, een fijne dag...


Hier nog een aantal kaartjes die ik heb gemaakt met de "Hoera" stempels en stansen van Els Brigé en mijn gelli plate achergrondjes. Tijd om weer eens wat nieuwe te maken, ze zijn zo leuk om op voorraad te hebben. Ideaal om daarna een kaartje te maken, dat is dan in een wip gebeurd...

Joehoe, gisteren heb ik weer eens genoten van de zon, lekker buiten genoten van een glaasje wijn en tuurlijk ook buiten gegeten. Wat is dat toch fijn!  Is er bij jullie ook een zonnetje geweest??

Gezellig weekend!



10 opmerkingen:

  1. Het zijn beauties, stuk voor stuk. Leuke frisse kleuren. Ik vraag me af: moet je speciaal papier gebruiken om zo'n gelli plate print te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Lian, ik gebruik gewoon wit A4, glad en beetje cardstockdikte.

      Verwijderen
    2. Dank je wel voor het antwoord Mariken. Ik ga eens tussen mijn papier kijken, dat zal er wel tussen zitten. Groetjes, Lian

      Verwijderen
  2. Leuk, leuk! Lekker he, om het zonnetje weer eens te zien?! Wij hebben er ook lekker van genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ja de zon kwam gisteren!! Lekker hè! We genieten nu dubbel heb ik het idee ;-) Van je kaartjes geniet ik altijd, wat een prachtexemplaren weer!! Moet me toch maar eens gaan verdiepen in die gelli-plate.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn super mooi. Het reageren schoot er even over de laatste dagen, maar bij jou ben ik weer bij.
    Geniet van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf! Hier volop zon, echt genieten!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig qua kleuren die gelli prints. Je tovert ze om tot de mooiste kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gave achtergrondjes! Heel mooi van kleur. Twee superkaartjes dan ook, vooral de onderste vind ik top.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt gaaf deze achtergrondjes!!! Ze combineren prachtig met de tekststempels! Ik dacht altijd dat zo een gelly plate niets voor mij was maar als ik dit zie wordt ik toch wel heel nieuwsgierig naar deze techniek!

    BeantwoordenVerwijderen