donderdag 11 augustus 2016

Hi...

Hi!!

Dit tagje had ik gemaakt voor mijn nichtje Lieke, toen ik met Lot bij mijn zus ben gaan logeren. Voor haar had ik een "starterspakket" gemaakt voor het nieuwe schooljaar, kraftschriftjes, washi-tape, pennen etc. Allemaal van die gezellige spulletjes in een tasje en met dit tagje eraan was het een leuke verrassing...

Tagje is gemaakt met restjes roze Distress papier, konijn is ingeschilderd met zigmarkers.

Gezellige dag, nog ff doorbijten vandaag, maar dan schijnt de zon te komen...


15 opmerkingen:

  1. weer een schitterend labeltje Mariken. Maakt een kadootje nog altijd iets extra leuker zo!
    fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief, zeker met een pakketje spullen erbij. Het konijntje is een schatje, en mooi gekleurd! Handig zo'n restjes, je maakt er een geweldig tagje mee. En ja, laten we hopen dat het nu eens écht wat mooier weer wordt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag met dat schattige konijntje! En ja, idd even doorbijten en dan morgen schijnt ie te komen☺☺
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ach, het blijft toch een lieverd ! heel mooi gemaakt, lekker fel roze, een voorsmaakje voor het kleurenkaartenteam
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig tagje Mariken....en wat leuk dat je er een pakketje bij hebt gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal je nichtje zeker erg leuk gevonden hebben Mariken zo een mooi pakketje met een schitterend tagje eraan...zo een schattig konijntje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer dat schattige konijntje! Mooie label!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hoop dat je gelijk krijgt qua weer :) van jouw tagje wordt ik in elk geval wel vrolijk, so cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief tagje! Lieke was vast helemaal blij met haar starterspakket, echt iets voor haar. Liefs xxx

    BeantwoordenVerwijderen