woensdag 17 augustus 2016

Gelli-plate #4 Hello...


Hopelijk nog niet teveel gelli-plate'jes gezien...zo zie je wat je allemaal van een A4-tje kunt maken...en dit is nog niet de laatste! Deze kleuren vind ik zelf ook erg mooi, ik hou van roze-tinten!

Gisteren genoten van Gorinchem, zo'n mooi plaatsje. Wat langs de Merwede gewandeld, kopje koffie op het plein bij de kerk, vakantie ten top. 's Middags met een boek in de zon, en tot slot de vakantiegangers te eten gehad, erg gezellig!

Vandaag komt Britt, alweer een week voorbij. Mat het mooie weer kan ze buiten in de box spelen. En lekker zwemmen, dat vindt ze zo leuk!

Jullie ook een fijne dag!



20 opmerkingen:

  1. leuk ! het lijken net schilderijtjes ! geslaagd hoor
    veel plezier...
    in Gorinchem, daar ben ik een keertje naar een beurs geweest =)
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze twee zijn ook weer zo leuk, gaaf gemaakt! Veel plezier met Britt vandaag, groetjes aan Hans!
    Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zien er weer gaaf uit !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Mariken! Ik ben je vrolijke gelli platejes nog niet beu!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mooie kaarten vervelen nooit.... prachtig van kleur.
    Geniet van Brittje en het mooie weertje.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dat felroze. En nooit teveel gelli plate, ga zo door zou ik zeggen!

    Fijne dag samen met Britt, lekker zwemmen.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf!!!!!... blijven die achtergrondjes... en het eindresultaat is geweldig :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat een mooie kaartjes. De achtergrondgesprek met de gelinkte zijn stuk voor stuk prachtig.
    Klinkt als een heerlijk dagje. Wat doet het goed als de zo'n zich laat zien, he? Iedereen wordt er anders van.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze blijven heel leuk, je gelli print kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaarten heb je gemaakt de laatste tijd weer. Ik vind vooral de laatste twee posts heel anders dan je anders maakt, maar ook gaaf hoor! Leuk om nieuwe geleerde dingen te integreren. Mijn kaartenmaak animo is laag, ben nu ook druk met het ontdekken en maken van de Silhouette dingen.
    Het was vast heerlijk met Britt! Perfect weer voor zwembadje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deel 4 alweer van deze mooie serie, ik heb ze in één lange zucht bekeken zóóó gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes weer! Lekker, he, dat zonnetje?! Wij hebben er ook heerlijk van genoten!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi! Ik vind het erg leuk om te zien wat je allemaal met die achtergrondjes maakt, dus neen, hoor, ik ben ze nog niet beu.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi is ook dit kaartje Mariken....en mij verveelt je er niet mee met die schitterende achtergrondjes....
    en zal vast gezellig geweest zijn zo samen met je kleindochter Britt

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Mariken,

    Ook deze is weer super leuk!! Lekker felle kleurtjes... Hou er ook wel van... En ja, ondertussen ook de nieuwe COAT-tjes gezien... 'Wilzehebben!!'

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wouw, echt prachtig!! Dat Neonroze doet het geweldig op je gelli-plate, ik kan er geen genoeg van krijgen hoor. Veel knuffelplezier met de kleine Britt!!
    (Als je haar nu laat vingerverven heb je weer wat mooie achtergrondjes.. LOL)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind dat knalrose zo gaaf! Echt super wat je maakt met die gelli plate. Ik vind de achtergrond mooi strak; het heeft voor mij iets grafisch.En daar hou ik van :)
    Fijn dat jullie zo genieten van de vakantie!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen