maandag 8 augustus 2016

Een bloemetje voor jou..



Hey, hallo,

Dit tagje zat aan een tasje met verwennerijen voor Loet, mijn zus. We hebben gezellige dagen gehad in het Noorden. Lekker geluncht en geshopt in Alkmaar, zo'n  mooie stad. Daarna zijn Lot en ik meegegaan naar Breezand, heerlijk gegeten en bijgekletst daar. Geslapen, met Lola (de labradoedel) aan mijn voeteind...ze was 's nachts erbij gekropen...knus en vol in bed.
En natuurlijk nog het bezoekje aan Elly van 't Scrapateljeetje. Wat een prachtwinkel heeft ze zeg, echt de moeite waard!! Lot en ik hebben echt genoten, dat zijn dagen met een gouden randje!

Fijne dag!

8 opmerkingen:

  1. Weer zo'n schattig labeltje!! Ik zag dat de Catjes op de beurs in Den Bosch te koop zijn, ik ben bang dat ik ze dan niet voorbij kan lopen met alle leuke kaartjes die ik inmiddels heb gezien ;-) Fijn dat jullie het leuk hebben gehad, dat is genieten met een grote G!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. altijd een leuk extraatje mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk tagje! Tof dat het zo fijn was met je zus!
    fijne dag!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Mariken,fijn dat je het zo naar de zin heb gehad.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke dag een blogpost....leuk, hoor!!
    Gave tag en kaartjes :)
    Groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer zo'n leuke tag! De details van de tag zijn erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat je zo'n gezellige dagen had met je zus ! Ik hoop dat mijn 2 meiden later ook zo goed overeen komen en samen op stap gaan !
    Je tag is erg leuk !
    Ik was vorige week woensdag bij Nancy en heb ook met de stempeltjes van Cats on Appletrees gewerkt !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijn dat je zo hebt genoten; en weer zo;n onwijs leuk tagje met een COA stempel; ik ben fan :)
    XX

    BeantwoordenVerwijderen