donderdag 4 augustus 2016

Dream big...

 Goeiemorgen!

Gisteren was het Brittjes-dag...inmiddels is ze 9 maanden en het is zo gezellig om haar een dagje te mogen lenen. Tussendoor heb ik nog wat ge-experimenteerd met inkt, deze keer Distress. Ook dat is zo tof om te doen, het resultaat is iedere keer weer afwachten. Achtergrondje gemaakt, dit zijn verschillende laagjes met tussendoor drogen. De vlindertjes heb ik gemaakt uit de restantjes, en bewerkt met Wink of Stella voor een beetje bling...

Fijne dag, tot blogs maar weer!

13 opmerkingen:

  1. Toffe achtergrond!
    ik heb morgen ook een oppasdagje, mijn metekindje van 2,5 komt terwijl de grote zusjes naar Plopsaland gaan met vriendinnetjes mee.
    Fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje! En dat blauw kan prima in combi met het schattige olifantje. De zwarte accenten maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zeg je dat mooi, mogen lenen! Heerlijk hé zo'n kleintje, lekker van genieten!! En dan tussendoor zoiets prachtigs produceren, dan ben je goed bezig. De achtergrond is super, het olifantje lief. De set is al wat ouder maar ik heb hem pas toch nog gekocht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig kaartje Mariken.....het spelen met inkt gaat je goed af! Britt is ook 9 maanden net als onze Jip....wat leuk he....ze zit zeker ook al op de fiets....zo gezellig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ach, wat een scheetje ! lief kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief dit kaartje Mariken...zo leuk die achtergrond en het schattige olifantje en de vlindertjes maken het helemaal af...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Mariken,

    Ook deze is weer super lief en lekker fleurig...
    Geniet van het Brittjes-sitten... haha!! Mijn nichtjes komen volgende week ook weer een dagje (en een nachtje)...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superlief kaartje heb je ervan gemaakt.
    En wat mooi die achtergrond zo, heel tof!
    Hier alles goed met mij en Thom. Even Wi-Fi nu. Vanavond waarschijnlijk weer naar peppermint, wat een leuk restaurant!
    X van Thom en mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieverdje, weer een heel mooie achtergrond heb je gemaakt.
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een enig kaartje. Het kleine olifantje met de vlindertjes en dan de test Dream big! Hihihi.... errug leuk!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo mooi Mariken! Een dagje op een kleintje letten lijkt me zo heerlijk en dan weer kids vrij. Mijn tijd komt nog wel als de mijne volwassen zijn.
    Ik ga je kaartje pinnen, heel inspirerend. Gisteren ging ik naar de zoo met de kids, ervoor nog even langs Elke voor een Misti. Yes, geen mislukte of bij te schrijven afdrukjes meer. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is dat hé om steeds weer iets te proberen; je bent onderhand een pro. Mooi dat blauw en dat olifantje is zo aandoenlijk. Mooi!!
    XX

    p.s. volgens mij wel wat gemist; maar de tijd ontbrak me deze week....

    BeantwoordenVerwijderen