zondag 21 augustus 2016

CAS on Sunday #90, balloons


Goeiemorgen!

Welkom bij een nieuwe uitdaging van CAS on Sunday. Er zijn alweer twee weken voorbij, wat gaat de tijd toch hard en zeker in de vakantie...

De uitdaging van deze keer is een leuke, het thema is balonnen. De mijne is een grote geworden, met bloemen. Gemaakt met Distress inkt en natgespoten met water. Zo lopen de kleuren wat uit en mengen ze mooi met elkaar.
En ik heb mijn nieuwste aanwinst van Cats on Appletrees gebruikt, er zijn hele toffe, lieve stempeltjes uitgkomen, onwijs gevaarlijk!! Dus hier: meet Knut...is ie niet 'cute'???

Vooruit...wie doet er gezellig mee?? Kijk even op ons blog voor inspiratie!!

Fijne zondag, vanuit Schotland!


20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Mariken ;O)
    Knut is zo cute ..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldige kaart!
    En Knut...zo cute. Ik heb hem ook in huis.

    Geniet van Schotland. X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig effect, die bloemen op je ballon!! Knut is ook weer een schatje.... Je xxx langs de randen vind ik ook al zo leuk gedaan. Top inspiratiekaartje Mariken! Geniet van Schotland!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal Knuttig. Die ballon maakt het tot een vrolijk geheel. Leuk randje ook. Veel plezier in Schotland.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi contrast tussen die felle kleuren en het zwart-wit. En Knut is inderdaad super cute :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind hem weer geweldig ! maar ja, ik ben dan ook fan natuuuuuurlijk he ? =)
    liefs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ballon heb je gemaakt Mariken....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gaaf stempeltje weer, Mariken, en wat een leuke ballonkaart heb je ermee gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...that balloon is beautiful! And I love your little image at the bottom so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeg dat nu niet, van die nieuwe stempels van cats on appletrees!! Zometeen ga ik nog kijken ;) erg leuke kaart en mooi effect met die bloemen op de ballon! Geniet van Schotland! Bezoeken jullie ook nog het Edinburgh Festival?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super super! Alles leuk: knut, de grote fleurige ballon, het randje met de xxx! Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig leuk kaartje heb je gemaakt. Ballonnen geven altijd een lekker feestelijk tintje aan je kaartje. En met zo'n kleurrijke, vrolijke gigantische ballon, heb je dan ook een super feestelijk kaartje.
    En Knut?.... Die is inderdaad heel cute.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik durf niet eens bij COA te kijken ha! Je kaart is - zoals altijd- geweldig. Knut vind ik super; die gaan we vast vaker zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een Knuttig kaartje, cute! Leuke uitdaging weer, ik zet em op mijn lijstje. En bedankt voor je lieve kaartje, échte post is inderdaad erg leuk, vooral als je het niet verwacht, tof!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk gedaan zeg ! Heel tof die mega-ballon en die bloemen zijn prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een super leuk kaartje, Mariken. Gaaf stempeltje en die fleurige ballon is een eyecatcher. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Knut is een schatje!!! En die ballon... wow...werkelijk prachtig, ik dacht dat het een papiertje was maar je hebt het gewoon zelf gemaakt... echt super!!!

    BeantwoordenVerwijderen