dinsdag 30 augustus 2016

Boekenlegger met Walfried en Ole


Wat hebben we leuke dagen gehad, Loet, Lot en ik! Echt zo gezellig om een paar dagen met elkaar op te trekken. Van alles gedaan, veel bijkletsen onder het genot van lattes en wijntjes, naar Den Bosch, wat haken, en zelfs zijn we samen bezig geweest met Distress inkt. Loet een aantal tagjes gemaakt, waar ze helemaal blij van werd!!
Het grappige is dat Loet en ik 9 jaar in leeftijd schelen, en dat ik de oudste ben. Toen ik dus kinderen kreeg, was Loet nog jong. Dat merk je nu ook echt zoals Loet en Lot met elkaar contact hebben...

Lieke, de 15-jarige dochter van Loet (en Gerrit) wilde dolgraag meekomen, maar maandag had ze al afgesproken met vriendinnen om naar Walibi te gaan. Liek is een echte boekenwurm en dol op lezen. Voor haar heb ik deze boekenlegger gemaakt...met de nieuwste stempels van Cats on Appletrees...

Tot morgen, bij het Kleurenkaartenteam, en geniet van het mooie weer!



18 opmerkingen:

  1. Wat zijn die stempeltjes ook weer leuk.... Kan niet wachten tot het vrijdag is, dan gaan mijn eerste Catjes mee naar huis denk ik zo ;-) Super leuke boekenlegger, vind Lieke vast geweldig om te krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende boekenlegger Mariken....en super dat jullie samen zo genoten hebben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is deze superleuk alweer ! mijn zakje met nieuwe voorraad COA staat op de tafel te blinken, maar eerst m'n lesrooster...
    grtjs, martina
    tot morgen,
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk weeral! Ik ben benieuwd hoe de mijne later overeen komen ( ook 9 jaar verschil ). Zelf schil ik dan weer 10 jaar met mijn half zus. Onze kinderen schillen niet zo veel. Mijn oudste schilt 3 jaar met haar jongste omdat ik vroeg mama werd. Ik heb het altijd fijn gevonden om een grote zus te hebben om naar op te kijken. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze datjes zijn ook weer super!
    Lieke is vast blij met zo'n mooie boekenlegger.
    En wat was het leuk he, Loet aan de knutsel en ik die niet meer weg wilde.
    Bedankt nog voor de onverwachte gezellige middag/avond.
    X groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hel mooi is deze boekenlegger Mariken...zo mooi met die schattige stempeltjes erop
    En wat fijn dat jullie zo genoten hebben samen...

    groetjes Rosina...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat jullie het zo gezellig hebben met z'n drieën. Overleeft Hans het een beetje met al die vrouwen in huis ;) Je boekenlegger boor Lieke is hartstikke leuk. Gaaf trouwens dat Loet ook met distress inkt is bezig geweest. Tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Klinkt heel gezellig! Superleuke boekenlegger!
    Fijne avond! XX

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk deze boekenlegger! ik kom morgen zeker kijken voor het kleurenkaarten team. Ik doe welf ook nog eens een keertje mee.
    Fijne avond,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt erg gezellig en leuk dat Loet ook aan de fröbel is gegaan! Gave boekenlegger heb je gemaakt voor Lieke! Ik hoop dat ik de Catjes kan weerstaan op de beurs....
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha, wat een leuk ideeën die pinguïns! Leuke boekenlegger!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dat jij iedereen zo enthousiast krijgt met (vnl) tagjes maken....maar ook geen wonder met die gave stempeltjes...ik dacht gezien te hebben dat ze ook op de beurs in Den Bosch zijn...wie weet tot ziens daar!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat lief van je, dat je aan Lieke hebt gedacht.
    Met zo'n leuke boekenlegger tussen je bladzijdes wordt lezen echt een feestje.
    Cats on Appletrees staat volgens mij ook op de Knotsgekke Kaartendagen. Ik heb al zoveel leuke kaartje op je bloggie voorbij zien komen met deze stempels. Dus ik denk dat ik deze stand zeker niet ga overslaan.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah....wat leuk! Dit is zo' n gave boekenlegger. Dat zal Lieke vast goed doen. Was denk ik heel moeilijk voor jaar om te kiezen. Het klinkt ook reuze gezellig! Weet je dat ik nog aan je gedacht heb in Drenthe!? Niet toen ik op de blogs keek, maar we fietsen ergens Erik zag een straatnaambordje. En hoe heette de straat? Loet. Echt waar! Ik dacht dat het in Orvelte was, maar kan ook Gees of Balinge geweest zijn. Of Westerbork...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat grappig!! Dat ga ik aan Loet vertellen, daar zal ze trots op zijn!!

      Verwijderen
  15. Lieke, Lo en Loet...zou zo een trio zijn voor een verhaal ;-))
    Erg gaaf je boeken legger lekker strak. Mooi gemaakt en de stempeltjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen