vrijdag 15 april 2016

Mix & Match #4


Hey, goeiemorgen,

Vrijdag 15 april, tijd voor een nieuwe Mix & Match van Inge, Ellen, Sandra en onze gast, Inge, van BlogBlom.  Echt gezellig Inge, dat je een keer mee wil doen met ons!!

Deze keer was ik aan de beurt om de pakketjes te maken. Ik heb gekozen voor het vrolijke papier van Lawn Fawn. Zo vreemd...als ik met mijn eigen keuze iets moet maken, zit ik echt te worstelen en te stoeien...en dat is niet de eerste keer...Maar vooruit, dit is 'm geworden.

Tuurlijk ben ik ontzettend benieuwd wat mijn maatjes gemaakt hebben, nemen jullie ook een kijkje bij hen?

Morgen gaan Ellen en ik naar Antwerpen, workshop volgen bij Elke. Daar ontmoeten we Hannelore ( vriendin van Tim van Ellen) en Sarah en Ilse, gezellig!


23 opmerkingen:

  1. Leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en lief kaartje, geslaagd hoo r!
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superlief kaartje! Het was ook wel n heel gaaf pakketje! Het was zo leuk om hiermee aan de gang te gaan.
    Veel plezier morgen bij Elke!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je gestoei is niet voor niets geweest ;) Superleuk kaartje, die hond is echt grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje! Dat hondje is leuk! Van MFT, denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pakketten heb je samengesteld! Grappig dat je dan moet stoeien, maar gelukkig ontstond er wel een erg gaaf kaartje!
    Veel plezier morgen en fijn weekend verder!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Mariken....wat heb je een leuk pakket samengesteld!
    Ik ga nog even bij Ellen kijken.
    Groetjes en veel plezier morgen in Antwerpen,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik zou denken dat het met je eigen pakket beter gaat, niet dus :)
    Maar je slaagde er toch in om een heel mooie kaart te maken! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk pakketje heb je samengesteld! Herken het wel, dat je eerst een leuk pakketje maakt om er vervolgens geen inspiratie mee te krijgen! Irritant! Anyway, je kaartje is goed gelukt! Veel plezier in Antwerpen. Genieuwd naar de resultaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha wat leuk om te lezen dat je moet stoeien met je eigen pakketje.... Het eindresultaat is leuk, je pakketje ook!! Een feestje in de brievenbus lijkt me zo! Heel veel plezier morgen, alweer zo'n leuk uitje voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is niet aan je kaartje af te zien dat het een gestoei was hoor! Ik vind 'm erg leuk geworden! Leuk stempeltje ook zeg! Veel plezier morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk pakket Mariken!! Deze keer 5 totaal verschillende kaartjes bij jullie mix&match, zo leuk om te zien!
    jouw kaartje is ook weer super!!
    Veel plezier morgen !!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig pakketje en een enig kaartje. Te geinig dit stempeltje en de tekst. Ik ben bij iedereen langs geweest, zo leuk deze swapsessies van jullie. Gaaf dat andere Inge ook mee deed. Leuke afwisselende kaartjes op een rij! Ik hoop dat de andere dames jouw reacties ook lezen, heb te weinig puf om uitgebreid te reageren bij iedereen vanavond. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh ja, veel plezier morgen! Ik ga naar de beurs in Rijswijk morgen met mijn moeder, ook heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi dit Mix and Match pakketje wat je heb samengesteld Mariken...en het kaartje is super leuk geworden...Ik ga zeker ook nog bij de andere een kijkje nemen...
    Veel plezier morgen in Antwerpen...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan! Jouw poezenkaartje voor mij is ook een lieverd!! Bedankt!!
    Tot morgen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een geweldig leuk kaartje Mariken, die afbeelding super!!! En inderdaad zie ik hier ook streepjes. Inmiddels ben ik erachter dat mijn "streepje" afkomstig is uit een pakket van Oma Dee waar ik ooit eens een abonnement op had, het merk weet ik niet meer. Wie wat bewaart heeft iets.

    Fijn weekend!
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo leuk al die dierenstempeltjes die ik steeds bij jou zie. Ben er helemaal weg van. Zeker in combinatie met die leuke teksten.
    Mooi gedaan.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Geweldig leuk pakketje heb je samengesteld. De kaarten zijn allemaal zo leuk! Ook die van jou is weer geweldig met het grappige hondje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schatje, love that stampset! Onwijs bedankt nogmaals voor het gave pakket :D
    Fijne zondag, Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, wat een leuk pakketje heb je samengesteld!
    Je kaartje is zo grappig met dat hondje (-:
    Altijd gezellig, jullie swap-sessie.

    ... en ik ben het niet vergeten, een begin van mijn swap voor jou is gemaakt ... ((-;

    Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik schrijf altijd hetzelfde; maar alles wat ik hier zie vind ik ook zó gaaf! Die hond vind ik zo'n scheetje; dat staartje :) Jouw keus voor het pakketje ziet er veelbelovend uit; ik kijk uit naar je kaartjes!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen