woensdag 27 april 2016

Kleurenkaartenteam bruin-kraft


Eind april, dus we hebben vandaag weer een gezellige Kleurenkaartenteam van Martina.
Ik moet wel zeggen dat ik in eerste instantie niet weg was van de kleuren, totdat ik bedacht dat ik dit mooie houtpapier van Elke nog had. En kraft, bruin en wit is eigenlijk een hele mooie combi...

Ik heb het lieve eekhoorntje en de tekst-die van MFT gebruikt en een subtiele krans-stans met sterretjes. inmiddels is dit kaartje is onderweg naar aan trouwe blogbezoekster.

Tuurlijk ben ik erg benieuwd hoe jullie het er deze keer vanaf gebracht hebben...ik kom gauw kijken!
Dank je wel voor je bezoekje op mijn blog, ik vind de reacties altijd zo gezellig om te lezen! Fijne dag, en tot blogs! X

34 opmerkingen:

  1. ha, een echte 'mariken' kaart werd het ! helemaal leuk en mooi ! grappig en lief kaartje, helemaal geslaagd
    bedankt voor je deelname, tot de volgende,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Mariken! Die krans met nietjes vind ik tof, de sterretjes, de tekst. Super gedaan! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie, toffe kaart voor het KKT Mariken! Het houtpapier is een leuke touch samen met de witte accentjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was blij verrast met dit super kaartje in mijn brievenbus gisteren ;-) Inderdaad een echte Mariken, staat nu ter inspiratie op mijn bureau. Bedankt Mariken, moeten we vaker doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig, wat een lief eekhoorntje! Past prima bij de gekozen kleurtjes!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zeker weten is dit een mooie combinatie! Superlief kaartje :D

    Fijne Koningsdag. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie KKT kaart Mariken, wat een schattig eekhoorntje.
    Heel geslaagd. Groetjes, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt er weer een plaatje van weten te maken met de KKT kleuren, Mariken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah jouw kaartje is ook een cutie!

    Het papier wat ik gebruik voor de Zig markers is Schut artist drawing paper 225 grams. Nadeel is dat je hierop niet te nat kunt werken want dan gaat het bloeden of in het ergste geval zelfs pillen. Een supergoed alternatief welke ik ook graag gebruik is het aquarel blok van Bruynzeel. Dat blok is ook op A4 formaat net als het blok van Schut en is ook nagenoeg wit van kleur en fijn van structuur. Ook de prijs is leuk zo rond de 8 euro voor 20 vel Shut 10 euro voor 30 vel. Het is mij opgevallen dat als ik het papier van Shut met de heattool verwarm voor dat ik ga kleuren hij meer water kan opnemen. Daarnaast is het mij opgevallen dat niet alle kleuren van de Zig markers even goed uitvloeien met water.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Mariken....het houtnerf papier is hier perfect voor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk gedaan, Mariken! Schattig eekhoorntje.
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Mariken,

    Wat een leuke kaart maakte je! De ontvanger mag er blij mee zijn!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje, Mariken! Je hebt het houtnerfpapier op een leuke manier verwerkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Als ik de kleurtjes hoor; bruin, kraft, wit...zou ik ook niet goed weten wat mee te doen, het klinkt wat somber en donker. Maar jouw uitwerking is helemaal niet somber! Juist gaaf! En door dat wit ook fris!!
    De leuke krans komt er prachtig op uit.
    Van welk merk is dat een stans?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Mary, de stans is van Simply Graphic, uit Frankrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaart met dat houtpapier. Prachtige kleurencombi zo.
    grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart, wat een leuk eekhoorntje. De sterrenkrans is mooi en lekker fris in het wit. Ik kom je naam zo vaak tegen in het blogwereldje, leuk om je zelf te gaan volgen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je hebt een heel leuk kaartje gemaakt voor het KKT.
    Groetjes,
    pia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ohh hij is leuk!!! Ik had deze stempelset laatst in mijn mandje maar was nog aan het twijfelen... nu ben ik om! ha ha Bedankt weer voor de inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooi zoals het 'hout papier' combineert met het craft, de rest van de details geven het stoer een speelse twist! Ook je vorige kaarten zijn weer even smaakvol, ik zag ze niet in mijn leeslijst :(

    BeantwoordenVerwijderen
  22. je kaartje is schitterend Mariken...het houtnerf papier is heel mooi gebruikt en daar dat schattige stempeltje op een PRACHTIG gehhel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Mariken,

    Wat een leuke kaart heb je gemaakt super.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een mooi kaartje. Dat houtpapier is helemaal geschikt voor de challenge van vandaag.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow dat vind ik een zeer mooie kaart .
    Zo simple maar top .
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel tof kaartje! Leuk en vrolijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow wow wow; ik kan ook niets anders bedenken. Maar stuk voor stuk maak je echt juweeltjes. Wat is dat eekhoorntje schattig!!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Een dagje later dan gepland, maar ik kom nog even spieken.
    Wat een leukerd heb je gemaakt zeg. Ik was in eerste instantie juist erg enthousiast over de kleuren, maar kwam er tijden het freubelen achter dat ie stiekem toch wel pittig was.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Gaaf zeg, e
    Inderdaad dat beetje wit maakt het sprekend. Ik vond het ook een leuke uitdaging. Fijne vakantie! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. een beetje laat met mijn reactie, maar je hebt een leuk kaartje gemaakt, het vosje en de krans vind ik mooi, het witte geeft de kaart net dat extra's
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een schattig kaartje, echt heel leuk! Stoer met de houten achtergrond. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen