zaterdag 2 april 2016

Home sweet home..



Goeiemorgen,

Vorig weekend zijn we naar de house-warming geweest van Aad en Christine. Het stel zat behoorlijk slecht in de lepels, messen en vorken, dus we hebben een uitgebreid bestek voor hen gekocht 
(gebaseerd op veel kleinkinderen, hihi). Tuurlijk mooi ingepakt, met dit passende kaartje erop.

Direct gaan Ellen en ik richting Den Bosch, ik ben erg benieuwd of we nog bekenden van het blog tegen gaan komen...en of je elkaar dan herkent...goed opletten dus!!!

Gezellig weekend, met veel mooi weer!!


15 opmerkingen:

  1. leuk gemaakt ! geslaagde creatie,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje! Veel plezier in Den Bosch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk home kaartje, heel gezellig ziet het er uit..ik ben donderdag geweest, leuke dag gehad, maar ik ben altijd heel slecht in het herkennen van mensen...jullie veel plezier vandaag, groetjes aan Ellen ..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje bij een mooi kado!! Hebben ze de stille hint van veel kleinkinderen begrepen ;)?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief kaartje! Dat rode hartje met witte stipjes, top. En die cirkel met kruisjes? Heb ik die nou net gekocht? Ik weet het niet meer. Zo veel van MFT in mijn handen gehad. Was gezellig hè?! En lekker, dankzij jouw worstenbroodjes. Volgende keer gaan we weer. Kijken of onze Engelse vriend er dan weer is ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lieve afbeelding, een schattig kaartje! Als im Ellen zo lees hadden jullie het leuk op de beurs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ellen,
    wat een lief kaartje! Enig stempeltje. Alles is leuk eraan, eigenlijk. En zo te lezen hebben Ellen en jij het gezellig gehad. Ben wel benieuwd naar jullie Engelse vriend...;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart voor het stel, lekker fleurig! Gezellig dat we elkaar nog even gezien hebben, zijn jullie goed geslaagd? Fijn weekend nog verder!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaart! hopelijk was het een geslaagde dag samen met Ellen.
    Fijn weekend verder.
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kaartje Mariken....en wat jammer dat je niet gisteren op de beurs was....ik ben gisteren geweest!
    Het was heel gezellig.....maar dat zal het vandaag vast ook zijn!
    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke housewarming kaart! Super schattig :)

    BeantwoordenVerwijderen