woensdag 6 april 2016

Gefeliciteerd...


Hey, hallo allemaal,

Na alle drukte van de dag ben ik toch even toegekomen aan aan kaartje maken voor een bijna jarige collega. Morgen moet-ie op de post, anders is mijn postje misschien niet op tijd...

Vandaag eerst gewerkt, daarna naar huis. Britt werd net wakker, dus heb even met haar "bijgekletst"en haar flesje gegeven. Tussen de buien door zijn we naar de paardjes gelopen. Ik weet niet of zij het al leuk vindt, maar de paarden wel. En ik ook...

Ik heb mijn olifantjes van MFT maar weer eens gepakt, grote liefde, en ik ben ze nog lang niet beu. En de leuke "Gefeliciteerd" stempel en stans van Els Brige, ik hou van het mooie en stoere lettertype.

Gezellige avond, ik ga nog ff haken aan mijn olifantje voor Britt (valt me nu pas op nu ik dit type, dat dit ook een fantje is). Als-ie klaar is, zal ik 'm showen...

19 opmerkingen:

  1. Woensdag Brittjesdag klinkt wel een heel stuk aantrekkelijker dan woensdag gehaktdag. Slaat eigenlijk nergens op deze opmerking, hihihi. Maar het was vast gezellig om nog even met Brittje te kletsen en te wandelen toen je uit school kwam. En dan ook nog een kaartje gemaakt. Leuk hoor met die olifantjes! Veel plezier vanavond met de haak-fant. Ik ga proberen nog een kaartje te produceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Te gek kaartje! Ik ben ook benieuwd naar je haakwerk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat n lief kaartje! Ze zijn zo schattig deze fantjes.....ben heel benieuwd naar je haakje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuk kaartje! Klinkt gezellig met Brittje, als 't straks wat mooier weer is, heb je toch weer een fijn wandelmaatje! :-) Veel haakplezier vanavond en tot morgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat klinkt als een superleuke dag; geniet lekker van Britt! je kaartje is eer zo;n schatje! Ik kan niet haken....maar vindt het wel enig om te zien; ben benieuwd naar je fantje!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super kaartje, de olifantjes zijn ook erg leuk (en helaas niet leverbaar ;-)). Wat een rijkdom dat je zo van je kleindochter kunt genieten, heerlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je me bent gaan volgen! Ben natuurlijk ook even bij jou langs gegaan en dit ga ik zeker vaker doen :) Super leuke kaarten maak je, heel inspirerend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is sooo cute! Love those little elephants!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De tekst springt eruit! Dat heb je leuk gedaan. Die olifantjes zijn idd schattig. Ik zocht eronlangs naar om ze te bestellen, maar ze waren helaas uitverkocht. Gelukkig zijn er nog genoeg andere mooie stempelsets!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief kaartje is het geworden Mariken zo schattig die olifantjes
    en leuk is dat hé zo met je kleindochter babbelen en vertroetelen...Hier is de longste al bijna 8 en dan hebben ze al echt een eigen willetje...maar we kunnen heerlijk samen knutselen en dat is ook heeeeeel leuk...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Mariken!
    Gezellig om te kletsen met je kleindochter he.....ik was ook aan de wandel op onze oppasdag en onze kleinzoon zag de paardjes al eerder dan ik....ik hoorde hem de geluidjes van een paard maken!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heerlijk om even wat quality time te kunnen hebben met de kleine meid.
    Ook een hele prestatie om tussendoor ook nog een kaartje te kinnen maken.
    Het is dan ook wel weer een echte Mariken geworden. Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super lief kaartje!
    Leuk he dat oppassen. Ik heb vanochtend op mij nichtje van 4 maanden gepast. Heerlijk hoe ze al ligt te "kletsen" in de box.
    Succes met je gehaakte olifant. Lekker ontspannen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan me voorstellen dat je deze olifantjes nog lang niet beu bent. Ze zijn ook zo schattig!!! En je kan zo prachtig kleuren, echt super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaart met die olifantjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig!! Ik blijf maar uitkijken wanneer ze terug binnenkomen.
    Ik moet ze hebben!! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen