dinsdag 19 april 2016

Cats on appletrees...


Voor deze stempeltjes val ik als een blok, onwijs grappig en leuk. Het zijn stempels van Cats on appletrees. Ik heb ze voorbij zien komen van mensen die op de ArtSpecially zijn geweest. Na enig speurwerk ontdekte ik dat ze vanuit Duitsland te bestellen zijn...

De giraf en de ezel zijn enig, maar ze hebben nog zoveel andere toffe stempeltjes. Je kunt ze op allerlei manier en combineren, ze zijn zelfs stapelbaar, heb hele torens van beestjes op elkaar gezien. Bij deze tags heb ik de tekstjes van Els Brige gebruikt, ze zijn gemakkelijk in een cirkel te leggen.

Met deze tags doe ik mee aan de challenge bij DCL.




22 opmerkingen:

  1. De stempels van de dieren zijn inderdaad grappig en leuk Mariken....en wat heb jij er twee prachtige tags mee gemaakt....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super!!! Bedankt voor het meedoen met de DCL. Ik heb het geluk dat deze stempels in een winkel bij mij om de hoek te koop zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, het zijn ook echt super leuke stempeltjes! En die tekstjes in jet rond stempelen is ook goed bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb deze stempeltjes vorige week idd vaker voorbij zien komen, ze zijn ook zo cute!! Je labeltjes zijn echt leuk, en mooi de tekst in het rond er om heen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag ze ook al voorbijkomen.....ze zijn superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gaaf zeg! Leuke stempeltjes én leuke tags. Enig die ballonnen aan die staarten (in dezelfde kleur als het bloemetje). Tot zo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ik zag ze ook liggen bij het AS event, ze zijn echt té leuk! Mooie labels maakte je ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kende ze nog niet!
    Wat maakte je er een leuke tag mee.
    Net weer uit school, even pauze in de speeltuin voor de avonddrukte begint Kostuums mee naar huis, ik weet wat doen! ( Weet ik altijd!!! ) xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn superleuk en dat zijn je tagjes ook! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een grappige stempeltjes! Leuke tags heb je ermee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke stempeltjes inderdaad. Super gecombineerd met de teksten van Els, heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O wat zijn ze leuk!! Heb spijt dat ik niet nog meer stempeltjes heb gekocht. :0) Leuk met die tekststempels trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey, wauw... Maar deze zijn echt héél, héél, héél leuk.
    Ik snap helemaal dat je voor deze stempeltjes bent gevallen.
    Tja, en dan moet daar natuurlijk meteen een geweldig leuk kaartje mee gemaakt worden. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat enig! De stempeltjes zijn inderdaad erg leuk! Mooi dat je die tekst een beetje rond kan leggen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat 'n schatjes zijn 't. Ik heb er nog geen eentje, maar de bestelling is net de deur uitgegaan.Met 'n beetje geluk kan ik snel aan de slag.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooh wat zijn de stempels leuk en wat heb je er weer schattige kaartjes mee gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk die ronde kaartjes! Geinige stempeltjes inderdaad :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gniffel (((-; Ik vind het zo leuk dat je op zoek bent gegaan naar deze stempels, doorzetter. Ze zijn geinig

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Echt schitterende stempeltjes hoor en zulke mooie tags. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen