zondag 24 april 2016

Cadeautje...


Gisteren hebben Colien en ik een hele toffe workshop gedaan in Waspik (Noor&Zo) verzorgd door Nicole Parmentier. Nicole en ik hebben al best een tijdje blogcontact, maar elkaar nog nooit ontmoet. Wat is dat leuk zeg, om elkaar te zien en te spreken.
En zoals ik Nicole inschat, was het een workshop met veel info, lettertjes leren tussendoor, tof! We hebben een boekje gemaakt wat gebruikt kan worden als fotoboekje. Zelf had ze er een aantal gemaakt van haar vakanties, foto's erin, veel 'creative lettering' tekstjes, herinneringen, ik hou ervan! Het boekje is af, maar de vulling moet nog komen. Dat laat ik binnenkort zien.
Tussendoor heerlijk geluncht, echt gezellig. Een fijn begin van de vakantie.

Voor Nicole had ik dit doosje gemaakt, gevuld met chocolade...altijd goed toch?



12 opmerkingen:

  1. Nou en of, zeker goed!! Was reuze gezellig gisteren en je doosje chocolade was een super leuke verassing! Het stempeltje van cats on appletrees is zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een GAAF doosje Mariken....prachtig met het oranje kleurtje.
    Ben benieuwd naar je mooie boekje.
    Groetjes en nog een fijne zondagavond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk idee dat doosje !!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is nog is een gezellig begin van je vakantie!
    Schattig doosje en ben heel benieuwd naar je boekje....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk doosje! Het klinkt als weeral een leuke dag! Leve onze hobby, brengt mensen samen! Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk doosje heb je gemaakt voor Nicole, was inderdaad vast heel gezellig elkaar nu eens in het echt te ontmoeten. Leuke workshop lijkt me, ben benieuwd naar je boekje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterend doosje heb je gemaakt voor nicole...en zo te lezen weer een super leuke workshopdag gehad samen met Colien...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. LEUK! Ben helemaal weg van dit doosje.
    Vooral van je Cats on appletrees stempels.
    Lekker fris en vrolijk.

    gr.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. HA Mariken,
    Wat leuk is dat om bloggers dan in het echt te zien. Wordt ook wel eens tijd dat ik jou en Ellen en Colien eens ontmoet! Al zo lang volger van elkaar......
    Je doosje is echt heel leuk. Een echt Marikendoosje vind ik. Met een verwennerijtje erin. Heel attent!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi marien
    wat een leuk boekje en zo dagje bij NOOR is altijd genieten!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk!! Zowel het doosje wat je hebt gemaakt als wel het feit dat je Nicole hebt ontmoet. Soms voelt het alsof je elkaar al heel lang kent, terwijl je elkaar nog nooit ontmoet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen