maandag 25 april 2016

25 jaar getrouwd...

Goeiemorgen!!

'n  Kaartje voor de ouders van Mike (van Lot), ze zijn morgen 25 jaar getrouwd.
Gemaakt met de mooie krans en bloemetjes van MFT, ik vind 'm zo mooi!

Nu boodschappen doen, lekkere ovenschotel maken voor vanavond. Daarna ga ik met zus Loet, nicht Lieke en vriendin, en Lot lunchen in Breda. Dan scheiden onze wegen...Lot gaat werken, de meiden gaan samen shoppen en Loet en ik ook. Gezellig, ff Samen bijkletsen...

Jullie ook een fijne dag!

15 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Echt knap!!
    Ik ben ook zo de deur uit naar school. Toneelperiode is druk, maar ik ben zo dankbaar dat ik die momenten kan meemaken. Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief jubileum kaartje! De krans is zeker leuk en de mooie roze tinten passen mooi bij de gelegenheid. Veel plezier vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje voor de ouders van Mike, de krans is inderdaad erg gaaf! Veel plezier vandaag!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een snoepje!! Tekst is ook zo mooi gedaan! Veel plezier vanmiddag, hopelijk houden jullie het een beetje droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje! Veel plezier met shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die krans us idd erg gaaf! En de kleurtjes die je gebruikt hebt zijn prachtig, heel lief ook.
    Veel plezier in Breda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk Mariken....en wat een fijne dag heb jij vandaag als ik dat zo eens lees....geniet er maar lekker van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lente op je kaartje, moooooi! Heel veel plezier nog :D

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooi, frisse kleuren die nog beter uitkomen dankzij al dat wit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig kaartje! Heel mooie stijl!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie krans en mooie kleuren heb je gebruikt. Geniet van je dagen en de mensen om je heen. Groetjes, Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh zeker een heel mooi kaartje met de krans van bloemen en blaadjes. Ik krijg opeens een idee. Leuk om zo weer een idee te krijgen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo te lezen heb je een heerlijk dagje gehad. Hebben jullie het een beetje droog kunnen houden?
    Je kaartje is kei leuk geworden. De vrolijke bloemenkrans heeft verder geen opsmuk meer nodig.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen