zaterdag 26 maart 2016

Chirpy-chirp (translation:happy easter)


Ja, het gaat goed met de paas-post. Op het laatste moment heb ik toch nog een paar kaartjes kunnen maken. Nu moet ik zeggen dat ik het heerlijk vind en reuze ontspannend om lekker te kleuren...daar was ik even hard aan toe. En ik geniet zo van de vrolijke lentekleuren, het papier van Lawn Fawn is echt geweldig...

Vanmiddag gaan we naar Lopik, house-warming van Aad en Christine. Direct even boodschappen doen, het paasdiner voor tweede paasdag is gereed...alle kids, aanhang en Brittje zijn van de partij. En...ik ga nog eieren verven...ondanks het feit dat we met z'n tweetjes zijn, kan ik het niet laten om dit te doen. Dat is echt traditie, we deden het vroeger thuis al, heb het altijd gedaan met de kinderen, en dit is de eerste keer paasontbijt samen...mmm, zin in!!

Gezellig weekend!



10 opmerkingen:

  1. Wat een lekker vrolijk kaartje is dit geworden, leuk! Fijne Paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer zo'n leuk chripje! De vertaling is ook zo leuk, staat ook mooi dat je die in een andere kleur hebt gestempeld. Veel plezier vanmiddag bij Aad en Christien. Verstop de eieren niet te goed morgen. Zo sneu als Hans in z'n eentje moet zoeken en niks vindt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kuikentjes zijn dit! En de tekst zorgt echt voor een glimlach hier.
    Geniet van jullie Paasontbijt met z'n tweetjes. Hier ook de eerste keer dat we niet compleet zijn..... Voelt toch raar.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aaahh alweer zo'n schattig kaartje!
    Chirpy-chirp! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer geweldig! Daar wordt je helemaal blij van! Pasen= vreugde ook hier. Ik kan niet wachten om de eitjes te verstoppen en dan al die lieve twinkelende oogjes te zien als ze met hun mandje zoeken. Xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Mariken....echt pasen he!
    Wat gezellig allemaal wat jullie gaan doen....ons laten ze mooi alleen met de paasdagen! maar wij gaan er samen ook iets leuks van maken hoor!
    Geniet van dit paasweekend,
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een vrolijk kaartje! Knap dat je ze naast al je bezigheden steeds weer tijd vindt voor het maken van je kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze is ook lief met de eitjes, schattig kaartje! Veel plezier en prettige Pasen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog zo'n vrolijk Paaskaartje, leuk! Veel plezier met eieren verven en wens Hans succes met zoeken ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk kaartje!! Klinkt als een vol weekend. Geniet ervan. Ik ga snel even je andere berichtjes bijlezen!

    BeantwoordenVerwijderen