vrijdag 30 oktober 2015

Workshop kalender maken


Jeetje, alweer een week geleden dat Colien en ik naar Bovenkarspel zijn geweest voor deze workshop bij ' bij Oma Dee'. Een spontane actie van mij, Colien zou gaan met twee dames die op het laatste moment verhinderd waren. Dus ik heb me "opgeofferd" om met haar mee te gaan.

We hebben hard gewerkt van 10.30-16.30 uur, veel papier snijden, stansen...en tussendoor heerlijk verzorgd worden met koffie, soep, lunch etc..

Ontzettend leuk was het dat Miranda ( van de washi-tape) en haar moeder Maria er ook waren, bekenden van het bloggen. Heel erg gezellig om elkaar eens "live" te zien en te spreken.

En van mijn kalender geniet ik iedere dag, altijd een andere voorkant...

Fijn weekend en veel groetjes uit Maastricht!


15 opmerkingen:

  1. Leuk om jouw kalender ook terug te zien op je blog, jij had ook al van die leuke papiertjes uitgezocht. Heel vervelend dat jij je moest opofferen voor deze dag. ;-) Het was een super leuke verrassing jullie daar te ontmoeten! Ik ben pas een dag vergeten tevoorschijn te toveren, vond ik gewoon jammer! Groetjes en wie weet tot ziens, Miranda-van-de-tapejes (ik moet er weer om lachen als je dat schrijft!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig, zo'n workshop! Dapper hoor, dat je je opofferde, hahaha! Vrolijk papier heb je gebruikt? Welk blokje is het?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi mariken
    zo zie je dat soms zo dagje heel erg leuk en positief uitpakt want je kalender is reuze leuk en mooi geworden waar je nog lang van kan genieten
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf ziet je kalender eruit! Volgens mij heb je geen spijt gehad van je spontane actie ;) Geniet van het lekkere eten vanavond bij Op de Hej!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Mariken,
    Onze kleindochter Jip is gisteravond geboren.....alles is goed gegaan en moeder en kind maken het prima! Nu is het bij jullie nog spannend....hopelijk komt het als jullie weer thuis zijn van Maastricht!
    Je kalender is heel erg leuk gemaakt en inderdaad ....je hebt elke dag een andere voorkant.
    Grotjes en nog veel plezier in Maastricht,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kalender , daar kan je jaren van genieten !
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Er zijn ergere dagen kan ik me zo voorstellen ! ;)
    Prachitge kalender ! Die zal mooi staan op je buro !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend is deze kalender gemaakt Mariken...en je zal zeker een hele leuke dag hebben gehad samen met Colien...
    nog veel plezier in Maastricht...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is echt ene heel gaaf project geweest denk ik. Ik heb bij Maria en Miranda ook een kalender gezien en wat een leuk idee! Voor jezelf iets bruikbaars maken is superleuk!
    Geniet nog maar even in Maastricht!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wij hadden geen tijd om goed bij elkaar te kijken. Jou papiertjes zijn ook wel heel erg leuk. De combi met bruin en wit is ook super. Gezellig dat jij er toch zo onverwacht bij was met Colien. Ik zat dan weer even verkeerd met de namen ;) Veel plezier in Maastricht.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie gaaf geworden hè. Moet eerlijk zeggen dat het door jou gekozen blokje mij wel heel erg aansprak. Mooie kleurtjes en printjes bij elkaar. Vond het erg leuk dat je met Colien meekwam.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vond het enorm gezellig dat je spontaan toch meeging! Jouw kalender is ook een beauty, erg mooi geworden. Fijn dat jullie hebben genoten in Maastricht en van harte proficiat met jullie prachtige kleindochter. Geniet ervan!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke paperpad heb je gekozen! Jammer dat ik niet kon komen, ik had mij al opgegeven, maar daar kwam een bedrijfsuitje tussen...

    BeantwoordenVerwijderen