zaterdag 18 juli 2015

Huwelijk Maaike en Chris 2


Nog een vervolg van mijn verhaal over het huwelijk van Maaike en Chris. Hans en ik hebben dit cadeau 8 jaar geleden ook gehad, en we vonden dat zo leuk.

Ik heb een kistje gepimpt, 2 flessen wijn erin en een aantal tags gemaakt. Op de tags hebben de gasten een wens geschreven. Alle tags zijn in het kistje gedaan, en Chris heeft het dichtgetimmerd. Precies over een jaar mogen ze het kistje openen, met daarbij natuurlijk ook een fles wijn, en onder het genot van een goed glas de wensen lezen en herinneringen ophalen.

Nu heb ik vakantie, wat een heerlijk gevoel. Morgen ben ik er nog, met een 'CAS on Sunday'. En maandag zijn Hans en ik op vakantie, naar Tenerife.

Fijn weekend en hopelijk tot morgen.

19 opmerkingen:

  1. Wat n ontzettend leuk idee!! Superleuk gemaakt!
    Ik wens jullie alvast n onwijs fijne vakantie!
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk idee en wat een mooie CAS creaties heb je er bij gemaakt! Natuurlijk kom ik morgen ook weer bij je langs, ik mocht gastdesignen deze keer dus ik heb morgen ook een nieuw blogje online. Ik wens jullie alvast een hele fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! En de labels zijn gaaf, helemaal top!
    Geniet lekker, niks moet, laat het los.....!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee! Dat gaan ze vast heel fijn vinden om te doen. Je tags zijn ook heel mooi geworden, die stempelset is toch wel erg leuk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is een origineel cadeau idee! Leuk dat alle gasten iets hebben mogen schrijven. Zo kunnen Maaike en Chris over een jaar alles herleven, samen met hun dan geboren dochtertje (-:
    Mooie uitvoering ook. Prachtige stempel set heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi ! En wat een tof idee ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig cadeau en wat een leuke tags. Nu je hoofd lekker leeg maken, tot rust komen, dan ben je na je vakantie weer helemaal "Crea-table'.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuk origineel idee!! En wat zijn de tags mooi!
    En nu genieten van een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marieke,
    Ik heb een heleboel moois van je gemist zag ik!
    Op de eerste plaats van harte gefeliciteerd met het huwelijk van Maaike en Chris.Wat hebben jullie het leuk gehad zo te lezen. Je hebt prachtige creaties voor het bruidspaar gemaakt. Ook je swap kaartje is heel erg leuk.
    Ik wens je een hel fijn vakantie en tot blogs.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Mariken,
    wat een gaaf idee is dit! Dat ga ik onthouden, voor als mijn dochter nog eens gaat trouwen! Supergaaf! Het ziet er ook nog eens heel leuk uit.
    Nogmaals fijne vakantie!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk idee! Ook ik ga hem onthouden, als ceremoniemeester van een paar dat over een paar maanden in het huwelijk treed kan ik dit idee goed gebruiken!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is echt een super kado. Precies zoals je het omschrijft, onder het genot van een goed glas wijn alle wensen lezen, en nog even nagenieten van deze prachtige dag.
    Je labeltjes zijn onwijs leuk geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute tags and card! I love the hearts!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt een super leuk idee! Wat zal het bijzonder zijn als ze over een jaar, onder het genot van een goed glas wijn, al jullie wensen lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk idéé en cadeau om te geven!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooie tags. Leuk idee ook, dat wordt iets om naar uit te kijken, die eerste huwelijksverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is een geweldig idee!!! Ziet er ook nog eens prachtig uit. Wat zullen ze genieten over 1 jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig idee; lekker met een wijntje over een jaar nagenieten van al het goeds dat je is gewenst.Wat een prachtige stempels heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dit moet ik even onthouden! Wat een leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen