maandag 1 juni 2015

You can create it


Een nieuwe " You can create it", met een envelop met leuke materialen van SU. Zoals ik eerder al  vertelde, ik ben in de doosjes-modus. Dit doosje met kaartje heb ik gemaakt voor Lot, ze wilde haar stagebegeleidster op de kinderafdeling bedanken voor de begeleiding van het afgelopen jaar. Haar laatste stage zit er bijna op, nog even en ze heeft haar diploma HBOV.

Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat iedereen van zijn spulletjes gemaakt heeft, zo leuk om te bekijken!! Als je op de link hierboven klikt, kun je alle creaties bewonderen op het blog van Inge.


17 opmerkingen:

  1. Super leuk en vrolijk, dit mooie doosje met bijpassende kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, niks fijner dan een kado doosje + kaart voor iemand te maken.
    Aparte kleurcombinatie hebben ze weer bedacht van YCCI!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige kaartjes en een leuk idee om ze in een doosje te doen!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk vrolijk doosje!
    Groetjes Tryntsje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig cadeautje, daar zal de stagebegeleidster blij mee geweest zijn! Fijn dat lot bijna haar diploma heeft ook.
    Je bee kaartje hieronder is ook supercute!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi en schattig Mariken !
    Echt mooi.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vooral in deze modus blijven, je doosjes zijn zo leuk :) Kleurencombi is best apart, maar toch ook wel heel erg leuk. Lot heeft zo een super cadeautje voor haar stagebegeleidster!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart + doosje. Zo' n origineel cadeau krijg je niet iedere dag. Ook handig zo'n knutselmoeder!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alweer zo'n mooi doosje en een mooie kaart. Prachtige stempel heb je gebruikt. Mag ik vragen waar je die koopt? Ik kan nooit van die mooie teksten vinden.....
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk samen, perfect !
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Alweer zo'n schattig doosje.....superleuk cadeautje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk doosje en erg gaaf dat je er nog een bijpassende kaart bij hebt gemaakt. Heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat PRACHTIG Mariken....ik heb er al meer voorbij zien komen....wat mooi allemaal!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig doosje; ik ben fan! En een geweldig vooruitzicht dat je dochter bijna klaar is met haar opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen