woensdag 10 juni 2015

Thinking of you..


Hey, hallo,

Een klein 10x10 kaartje voor een collega. Haar moeder is afgelopen weekend overleden, vandaar een "thinking of you" voor haar in de kleuren 'rich razzleberry'en 'pool party'. Een aparte, maar mooie kleurencombi, vind ik. De achtergrond heb ik gestempeld met de sterretjes van 'Sheltering tree', ook het tekstje komt uit die stempelset. En de veertjes zijn van "Four feathers', een van mijn favorieten van SU.

Fijne avond, voor wat er nog rest...



15 opmerkingen:

  1. Heel mooi, subtiel. De kleurencombinatie is verrassend leuk. En ja, vandaag bij jou en mij veertjes: ik vind ze ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Ik had zelf ook niet aan die kleuren gedacht, maar het gaat perfect. Ik moet er zelf ook eentje maken, dus je kaartje is perfecte inspiratie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig, Mariken...mooie kleuren en leuke veertjes...ben ik gek op maar gebruik ze te weinig...fijne avond!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker een super mooie kleurencombi Mariken! Lief dat je dit kaartje hebt gemaakt voor je collega! Een prachtig kaartje! Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kleurencombi! Supermooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel apart deze kleuren samen, maar ook ontzettend mooi. Stijlvol kaartje zo. Weet zeker dat Carin er erg blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk, clean kaartje ! geslaagd hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk Mariken....de kleurencombinatie is SUPER!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi ! Ook voor mij een inspiratie , want ik moet er ook 1 rond dat thema maken ....
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje en de kleuirencombinatie is geweldig! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helaas een kaartje voor zo'n gelegenheid, maar wat is ie mooi!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi kaartje Mariken...leuk samengesteld en ook de tekst past er heel mooi bij...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje voor Carin!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oooh, mooi. De veren heb ik sinds vrijdag ook binnen. Door jou ook weer inspiratie op gedaan. Bedankt en heel gezellig (druk) weekendje.

    BeantwoordenVerwijderen