vrijdag 19 juni 2015

Lente Scrap Swap 5


Goeiemorgen,

Vandaag hebben Ellen en ik onze laatste Lente Swap. Vijf keer hebben we met dit pakket een opdracht gedaan. Deze keer hebben we het zakje gepimpt.
De stempels van Cheerful Critters vragen om feestelijke creaties, dat gaat eigenlijk vanzelf. Ik heb me uitgeleefd op twee stempeljes en ze ingekleurd met copics. De groene strook op het kaartje is ook bestempeld met een tekststempeltje. Tja, en dan is het een kwestie van wat papiertjes bij elkaar zoeken, schuiven en plakken, touwtje, lintje, sterretje, en klaar...

Morgen gaan Ellen en ik samen naar Grootebroek, en gaan we onze SU-maatjes "meeten". Hartstikke gezellig, ik heb er heel veel zin in. En aan het einde van de dag gaan we met onze mannen bamisoep eten...wordt vervolgd...

12 opmerkingen:

  1. Met die Critters is het inderdaad een vrolijk zakje geworden! Gaaf dat je ze gekleurd hebt, dat maakt ze extra kleurrijk en vrolijk. Ik zie deze keer maar weinig overeenkomsten of het moet het gele lint zijn ;) Morgen wordt vast een gezellige dag met een lekkere afsluiting. Heb er nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk leuk leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo'n superleuk zakje! Wat zijn ze leuk he de critters....
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien hoe jullie allebei iets heel anders maken. Dit zakje met bijpassend kaartje is ook al zo gaaf! Veel plezier morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jullie gaan door met swappen, joehoe! Altijd gezellig om te zien wat jullie gemaakt hebben met dezelfde materialen. Deze opdracht hebben jullie zeer verschillend en heel leuk uitgevoerd!
    Ik vond de Critters in het begin niet zo bijzonder (dat heb ik eens genoemd, dacht ik, of was het bij Ellen?) maar naar mate ik ze vaker zie... hahaha, zo gaat dat ((-;
    Geen kat in de zak maar een kaartje in een zakje. En nog een leuke ook!
    (nu moet ik stoppen, ik word melig...)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. PS: Veel plezier morgen, ben natuurlijk benieuwd wat jullie gaan maken (ook voor elkaar). Geniet ervan!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk en vrolijk, echt mooi!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook jij hebt er iets heel moois van gemaakt Mariken......ik was net bij Ellen en jullie kaartjes en zakje zijn totaal anders....en dat is zo mooi!
    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempels.Een heel gezellige dag morgen.....ga denk ik wel lukken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Het zakje is totaal anders dan die van Ellen, omdat jij stempels gebruikte. Erg gaaf om de verschillen te zien met hetzelfde pakketje!
    Groetjes en een fijn weekend,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Su-per leuk! Ik ben ook helemaal verlieft op deze cheerfull critters geworden. Gaaf wat je er mee gedaan hebt. Heel veel plezier op de meeting, ben benieuwd wat jullie nog allemaal gaan maken.

    BeantwoordenVerwijderen