woensdag 24 juni 2015

Kleurenkaartenteam rood-grijs


Goeiemorgen,

Dit is echt een kaartje op de valreep. Zat ik gisterenavond lekker op de bank en dacht ik nog een week te hebben voor het kleurenkaartenteam. En ineens bedacht ik me dat het volgende week woensdag 1 juli is...dus als een speer naar mijn kamertje...en hopsa...dit kaartje gemaakt. Ik moet zeggen, het ging wel lekker...
Het lieve olifantje is een stempeltje van Avery Elle, het ruiten randje van Lawn Fawn.

Mijn blogpost met mijn gehaakte dekentje stel ik maar even uit tot morgen, kom je dan nog even langs??

Natuurlijk breng ik een bezoekje aan jullie rood-grijze creaties, ik ben reuze benieuwd...

Tot blogs!!


31 opmerkingen:

  1. Geweldig!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een scheetje ! heel erg lief en leuk kaartje
    bedankt voor je deelname ! Fijn dat je er weer bij was,
    hopelijk ben je er volgende maand ook weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje met het schattige olifantje!! Leuk hoe je de spetters hebt aangebracht, alsof de olifant ze er uit spuit!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ohh die is echt heel erg gaaf geworden, zo lieffff ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje!
    Leuk met het 'confetti'-spuitende olifantje! En de ruitjesboord is echt de max!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet je vaker doen, op de valreep! Wat een geweldig kaartje. Ruitje, olifantje, spetters... hartstikke lief en leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat het goed ging, dat zie ik. Heel leuk en lief kaartje! Ellie is zo een snoezig olifantje. Ik was er ook direct verliefd op. Zal de stempel weer eens tevoorschijn halen.

    De swaps voor het SU team waren leuk. Tja, doosjes, daar ben ik ook gek op (-:
    Morgen kom ik weer buurten, ben benieuwd naar je deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieverd dat olifantje! Hij leent zich perfect voor deze kleurcombinatie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattig kaartje, heel mooi gemaakt op de valreep.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hey Mariken,

    Wat een super lief kaartje maakte je! Ben helemaal fan!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat lief met dat leuke olifantje die in de rondte spettert met kleur
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou, dat is een superleuk kaartje geworden. Soms lukt het in korte tijd in 1 keer. Had ik ook vanmorgen. Mijn kaartje ook vanmorgen gemaakt, met het idee dat het voor mijn tante moest zijn. En nog een sketch gebruikt ook.
    Je hebt leuk rood papier trouwens. En dat olifantje is er super bij.
    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hihhi keilief!
    prachtig en tof
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tuurlijk..... grijs = olifantje! ;)
    Leuke kaart, super dat je em zo snel hebt kunnen maken!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ohhh.. zo lief dit kaartje, leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze LNK is geweldig goed gelukt, snoes van een kaart
    (LNK= laatste nippertje kaart)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat 'n lief, schattig kaartje!!!! Ben heel benieuwd naar je dekentje, dus kom zeker morgen langs ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Op de valreep....en dan zo´n prachtige kaart kunnen maken.....heel erg mooi Mariken! Het olifantje is zo schattig en mooi gecombineerd met het ruitjespapier.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastisch kaartje! Het olifantje van Avery Elle is zo'n lieverdje. Ik zag hem hier en daar al op verscheidene blogs verschijnen. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk zo met die olifant. Echt een schatje/ gr lenyt w

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind deze zo super mooi, dat olifantje is zo een schatje! Ik ben grote fan van deze kaart!!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leukerd is dit zeg. Snelle kaartjes zijn soms de mooiste. Kijk ik morgen naar je gehaakte deken. Doe je mee met de CAL 2015? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. PRACHTIG kaartje Mariken...wat een schattig olifantje en zeker die rode spetters zijn een leuk detail....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schatje! En wat een goed idee: een olifantje, als de kleur grijs moet zijn. (Dat ik er zelf niet op gekomen ben :-))
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit ontzettend mooi Mariken!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat olifantje is zo schattig en prachtig op je kaartje . Ik ben nog steeds heel fan van al jou werkjes !
    liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoi Mariken,

    Wat een schattige kaart heb je gemaakt voor het KKT geweldig.

    Gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ach wat een schattige kaartje zo met die olifant.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Oh wat een schatje dat olifantje .
    Knap werk .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik ben nog even een KKT rondje aan het doen. Wat een superleuke kaart, schattig olifantje.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen