woensdag 29 april 2015

Kleurenkaartenteam turquoise-wit



Wat bof ik deze keer, alweer turquoise mag ik gebruiken. Prachtig in combinatie met wit. Dat zijn echt gave kleuren voor het Kleurenkaartenteam.

Op Pinterest kwam ik een heel schattig kaartje tegen, daar heb ik mijn inspiratie vandaan gehaald. Heel andere stempels (deze zijn van Avery Elle), maar het type kaartje lijkt er wel op.

Natuurlijk ben ik erg benieuwd wat iedereen gemaakt heeft. Als ik terug ben van vakantie, kom ik een bezoekje brengen!

Tot gauw!!


28 opmerkingen:

  1. Lief kaartje en tja... deze kleurtjes waren geen probleem ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief stempeltje heb je op dit prachtige kaartje gebruikt!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schatje ! leuk en mooi kaartje
    fijn dat je er (weer) bij was ! Zonder jou, is er geen kleurenkaartenteam, dank je wel dus,
    nog een fijne dag en tot de volgende,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje heb je gemaakt. Op de foto lijkt het groener denk ik. Altijd mooi he, deze kleur? Geniet nog lekker van je vakantie Mariken.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig je kaartje Mariken ...heel fijntjes ....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje, heel erg leuk Mariken

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het lijkt wel of het hele land nu al vakantie heeft. Wij krijgen volgende week pas vakantie.
    Maar dat maakt niet uit, je kaartje is weer prachtig! Leuk om zo maar even aan iemand te sturen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een enige kaart! het doet me denken aan de verhaaltjes van Beatrix Potter :-) Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Mariken,

    Leuke kaart maakte je. Fijn dat je ook op vakantie nog aan ons denkt... Kom toch maar snel terug om al het moois te bewonderen en om terug creatieve dingen te doen!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi mariken
    nou je kaart is zeker 100% geslaagd erg leuk met dat eendje/gansje erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card, love the colours xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij boffen ook :) Geweldige kaart, die gans is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Mariken! En o dat gansje dat is en blijft een schatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super snoezig kaartje! En de kleuren zijn weer zo tof!
    Geniet van je vakantie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super mooi kaartje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een erg leuk kaartje met mooie kleuren en leuke stempeltje. Ik kan ook erg genieten van de dingen op pinterest. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi ! Geniet van je vakantie ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is een leuk stempeltje dat je gebruikte moet niet altijd moeilijk zijn.
    Vind hem zeer geslaagd .
    Groetejs,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een SUPER kaartje Mariken....heel erg mooi!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel lief kaartje heb je gemaakt!
    Ook al is ie uit de oude doos, het is een heel leuke kaart!
    Ik had de kleuren gekozen maar me vergeten aan te melden bij Martina.
    Gisteren een te drukke dag en ook nog een beetje ziek, dus vandaag hop ik langs iedereen. Hopelijk komen er wat mensen terug op bezoek :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Fijntjes en lief! Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schattig kaartje! Hopelijk heb je een heerlijke vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ben fan van je ( en dat supergave kaartje van jou staat nog steeds hier te pronken...gaaf!!) Dit is ook zo'n beauty; helemaal leuk met dit eendje.
    Geniet van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Je kaartje is echt een liefie.
    Kei leuk gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. hoi Mariken
    mooi en leuk kaartje voor KKT
    grtjs Lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen